2014-03-21, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACL73
Är det första april idag? Nu ska kommunen upprätta byggsektioner så att K kan hålla 130 hundar och anställa 10 pers!

Vilken kommun och var kommer infon från?
Citera
2014-03-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlequin73

Står på hundeliten.se
Citera
2014-03-22, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlequin73
för att upprepa. ägarna bor i morgongåva, Uppsala län
Hundelitens påstådda nya hus ligger "utanför Sala"
Citera
2014-03-22, 06:25
Medlem
Måste vara ett jäkla bra kundunderlag där utanför Sala, 130 hundar. Kanske dags att ändra företagsadressen som fortfarande är Sylveniusgatan och registrera företaget som arbetsgivare om han ska anställa 10 personer. Hundelitens skyltar kan han ju plocka ner och återanvända de sitter ju fortfarande kvar på Sylveniusgatan.

Hur vore det med information på hemsidan om vart stället ligger? Krävs lite marknadsföring om stället ska komma igång.

Och tänk att kommunen ställer upp så bra, till och med på en lördag! Fast den 24 april infaller dock på en torsdag detta år.

Citera
2014-03-22, 06:55
Medlem
Nu är bygget igång! Bilden kommer dock från

http://projektpetersson.blogspot.se/2012_01_01_archive.html

Tycker inte du ska använda andras bilder Kent.
Citera
2014-03-22, 08:42
Medlem
Nej nu lägger jag ner, nu är det PEAB som står för bygget som ska bli 508 kvm. Antingen går han på något eller så har han glömt ta den "lilla rosa" idag.

Bra att du rättade felstavningen där Kent!
Citera
2014-03-22, 09:51
Medlem
Skulle inte ens lämna mina Dammråttor hos den där flöjten Kent!!!
Citera
2014-03-22, 10:23
Medlem
När inte ens hjärncellerna trivs hos honom så är det ju tveksamt att man vill lämna hunden dit
Citera
2014-03-22, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACL73
Nu är bygget igång! Bilden kommer dock från

http://projektpetersson.blogspot.se/2012_01_01_archive.html

Tycker inte du ska använda andras bilder Kent.

attans, jag hann inte se den versionen av sidan.. Han är snabb att ändra varefter vi kommenterar.

Först skulle alltså Sala(?) Kommun "sponsra" med "byggstängsel" eller vad det nu var. Nu skall det helt plötsligt byggas nytt/om/ut.

Undras exakt VART det där dagiset ligger och framförallt när, var och hur han fått bygglov för 530 kvadrat hunddagis
Citera
2014-03-23, 20:44
Medlem
3700kr i månaden och tre månader förskottsbetalning, det lär ju inte locka många intressenter. Dessutom göra en kreditupplysning på sina eventuella kunder låter väldigt märkligt.
Varför ändrar man hemsidan varje dag med en massa konstig text, hur skall detta kunna betraktas som något seriöst, och är det någon som ens vill anlita dessa individer efter all negativ publicitet?
Citera
2014-04-01, 06:37
Medlem
Såg igår att lokalen på Sylveniusgatan börjat tömmas. Idag kom följande information upp på dogsfriend.net.

Nu heter hon förövrigt Karin igen!

THE END i Uppsala
Verksamheten flyttar till annan ort.

Verksamheten kommer att byta namn och webbadress.
En nära vän kommer att stå som ägare.
Men det är jag som kommer att driva den!

Ni som skriver en massa skit på olika sociala medier kommer
att ha mycket svårt att hitta mig eftersom jag har fått
hjälp från polisen med anonymitet i alla sammanhang.

Våga träda fram och säga er sak i stället
för att gömma er bakom er dator..... tufft, eller hur?

Du/ni skulle ALDRIG våga säga sådana saker ansikte mot ansikte och det står jag för

Karin Sigfridsson
Citera
2014-04-01, 15:24
Medlem
Ptja, Det är väl inte "Vi" som fått vår verksamhet nedstängd av länsstyrelsen och sedan lagt upp X webbsidor med "falskt" namn.
Jo Karin,Elisabeth, Bettan, Greta eller vad du nu heter nästa gång du dyker upp. Hade jag varit en av dina tidigare kunder hade jag nog inte direkt varit främmande för att ställa dig mot väggen och ifrågasätta vad fanken du sysslar med.

F.ö det här med att verksamheten skall byta namn och någon annan skall ta över hit o dit. Låter alldeles för bekant eftersom det är ungefär den visan man hört ett par ggr nu. Först skulle Karin ta över efter Kent (vilket var spånnande i sig eftersom det var Kent+Karin som drev dagiset tillsammans) Sen skulle någon "annan" ta över helt samtidigt som Kent skulle öppna eget mitt ute i ingenstans.
Senast redigerad av rhdf 2014-04-01 kl. 15:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in