Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Har du nån sorts koppling till Eklund eller Schulman? Tråden kan puttra på hur länge som helst utan att du dyker upp, även när 9/10 inlägg består av slentriandissande och hat mot podden. Men när något händer, eller nån formulerar lite längre och välformulerad kritik, dyker du upp som gubben i lådan med uppenbar damage-control-agenda och viftar med armarna. Typ som när Schulman skämde ut sig efter hans föreställning Älska mig blev sågad.. Då var du lika ivrig.
Vad är det för "backlash" mot Filter-journalisten du syftar på? Baserar du det på alla fjäskande Eklund-följare på instagram och facebook? De där som tycker exakt allt Sigge och Alex gör är genialiskt?
Äh, lägg av. Vi gick igenom detta för länge sedan och jag orkar inte igen. Du är starkt negativ till A&S, jag tycker de är två sköna snubbar. Det vore väl trist om alla tyckte samma sak hela tiden. Man skulle ju kunna säga samma sak till dig, du är som ett bitter före detta studiekamrat till någon av dem som kliver in med jämna mellanrum för att elda på hatet.
Jag förstår inte hur nån kan elda upp sig så mycket över att nån poddare överdriver en anekdot eller agerar lättkränkt i sin egen jävla podcast.
Hittilis har jag faktiskt inte haft anledning att irritera mig på A&S, tycker de är skoj att lyssna på men om jag en gång irriterar mig så kommer du få höra det, var så lugn.
Jag tycker det var fult av journalisten att säga en sak till Sigge men presentera något helt annat. Du med dina gedigna kunskaper i journalistik och walraffande håller inte med, och jag respekterar din rätt att tycka det. Du får ursäkta att jag hellre diskuterar med människor som iaf håller med mig till 10% eller mer än med folk som dig som agerar stålvägg mot allt som ej smeker medhårs.
Är du ens intresserad av att diskutera saker eller vill du bara presentera dina åsikter som allmän sanning och sen logga av?
God natt på dig!