Ja det är han. En psykopat kan ha ett högt IQ men de är sjuka och handlar inte där efter. AJ är väldigt "sjuk".
Nu skall vi inte överdriva något IQ här. De han lyckats manipulera hittills har varit så vitt jag förstår ganska svaga individer. Dessutom isolerade minoritetsgruppen "bonnenazister" som han hängt i de senaste 20 åren.
Dessutom har Morot blivit utfryst när olika grupper insett vilket rövhål han är, nu senast avhoppet av Facebook vänner.
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Den lilla skara han hade kvar i sitt manipulationsgrepp fick han underhålla genom bjudresor och öl.
Som manipulerande personlighet är han högst medioker, inte i närheten av att klara av den "riktiga" världen utan han var tvungen att hitta synnerligen trasiga individer. TB är ett lysande exempel.
Som Pastakrydda nämnde ovan är han småful, en ganska misslyckad manipulatör och kvinnohatare.
Ingen särskilt lyckad kombo som slutar med 16 år i kurran.
Senast redigerad av mypenisatrap 2014-03-31 kl. 08:47.
Jag skrev att bevisen är väldigt svaga skriv vad du tyckte var ställt utom allt tvivel väntar på svar?
Du skrev också att alla skulle lämna DB i fred och att det skulle komma en friande dom. Även att alla här inne var mindre vetande personer som gömde sig bakom nickname... varför går du då själv inte ut med VEM DU ÄR här på FB?
klargör vilken relation jag och AJ har (GODA VÄNNER, om någon undrar)
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Han är min vän. Jag är varken kär eller betuttad eller förälskad i AJ, han har inte heller hotat mig och jag har aldrig varit rädd för AJ.
Den som sitter och påstår annat känner uppenbarligen inte varken mig eller AJ.
Det är den enda kommentaren jag har om min vänskap med AJ.
Polisens förhör
Citat:
Under tiden de varit vänner har hon och Andreas haft sex med varandra vid två tillfällen
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Kan intyga till 100% att A.J och I.F INTE var ett par utan endast en vänskapsrelation.
Antal SMS från AJ=>Ida
21/6 54
22/6 15
23/6 18
24/6 61
25/6 53
26/6 13
27/6 70
28/6 25
29/6 10 (AJ är hemma hos Ida)
30/6 1 (AJ är på roadtrip)
31/6 0
32 Fantastiska vänner har jag "förlorat" genom att bli utpekad som en gärningsman i media. 32 idioter som valt att köpa medias bild. Kan ni ingenting utav juridik? Jag kommer förakta er som budbärare utav häxkonster, precis som man gjorde i Dalarna runt 16-talet. Ni idioter utav häxkonst, snälla, tala aldrig till mig igen......
Resten utav er, ni som kanske förstår er på juridik, imorgon måndag 29/7 kommer jag att inställa mig på en svensk ambassad i en europeisk huvudstad för att få mitt namn rentvått.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Citat:
Ter*z B*rthage Må den som står utan synd kasta första stenen....
Det är NU den riktiga vännen prövas
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Nu kanske TB har trott AJ när han sagt att han och Id@ är bara vänner iof. Kanske var det så att de båda låg med AJ, som säkert var en manipulerande sopa och ljög för att få som han ville.
Hur väl kände TB och Id@ varandra? Var dom vänner, med allt vänskap innebär?
Nu kanske TB har trott AJ när han sagt att han och Id@ är bara vänner iof. Kanske var det så att de båda låg med AJ, som säkert var en manipulerande sopa och ljög för att få som han ville.
Hur väl kände TB och Id@ varandra? Var dom vänner, med allt vänskap innebär?
Nej de var inte vänner, men hade sin gemensamma kompis D*ta.
Citat:
Hon sa att hon inte vet men hon tror att det kan ha varit genom Dita som de lärt känna varandra. Terez tror att Andreas och Idas relation går att beskriva som att de varit "kompisar".
AJ blåste TB, när hon fick reda på att AJ var i Thn så vill hon träffa AJ, men tji..:
Citat:
Terez sa att hon då skickade sms till honom där hon frågade honom om han var i Trollhättan.
Han svarade att han var det. Kommunikationen fortsatte via sms. Han skrev något om att han
inte visste att han hade anmälningsplikt…
Nej de var inte vänner, men hade sin gemensamma kompis D*ta.
AJ blåste TB, när hon fick reda på att AJ var i Thn så vill hon träffa AJ, men tji..:
.
Mycket sorgligt att inte TB inser vilket as AJ är och alltid varit. Jag såg att någon delat AJ´s inlägg som du refererade till. Den som delat har ju en sundare inställning det hela iaf...
Nu skall vi inte överdriva något IQ här. De han lyckats manipulera hittills har varit så vitt jag förstår ganska svaga individer. Dessutom isolerade minoritetsgruppen "bonnenazister" som han hängt i de senaste 20 åren.
Dessutom har Morot blivit utfryst när olika grupper insett vilket rövhål han är, nu senast avhoppet av Facebook vänner.
IN HOC SIGNO VINCES!!!
Den lilla skara han hade kvar i sitt manipulationsgrepp fick han underhålla genom bjudresor och öl.
Som manipulerande personlighet är han högst medioker, inte i närheten av att klara av den "riktiga" världen utan han var tvungen att hitta synnerligen trasiga individer. TB är ett lysande exempel.
Som Pastakrydda nämnde ovan är han småful, en ganska misslyckad manipulatör och kvinnohatare.
Ingen särskilt lyckad kombo som slutar med 16 år i kurran.
. Så vitt du vet ja!!! Så vitt jag vet är han det största svin som finns. Tror du missförstår mej beträffande IQ.
Vad händer med lägenheten där mordet begicks? Hovrätten hade syn på platsen vilket innebär att den ännu inte är sanerad. Vem står för kostnaden för tiden den står outhyrd? Finns det någonsin möjligthet att få en bostad med den historiken uthyrd?