2014-03-31, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Austrianschool
Har en stark känsla av att GM har postat minst ett inlägg i denna tråd.
För att lägga ut villospår?
Citera
2014-03-31, 18:54
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Bra, tack, det väljer jag att tro på. Vet du även vad som föregick dödsmisshandeln, på brottsplatsen alltså, munhuggeri eller gester eller liknande?

Det förekommer olika uppgifter, en att det var helt oprovocerat, en annan att de hade munhuggits innan.
Ingen aning om vad som är sant.
Citera
2014-03-31, 18:56
Medlem
Deatheads avatar
Kom till Helsingborg 14:00 och då såg jag Helsingborgs yngre utanför arenan, väl inne på arenan såg jag topp killarna från Frontline så detta sjuka överfall tror jag inte gjort av Helsingborgs firmor. Finns folk som kallas kickers eller yngre folk som vill och som ser sin chans att visa sig. Det rånas o slås ner folk dagligen, denna gång var det en supporter. Säger inte att det var så men kan varit några idioter som när båda tågen gick såg kickergänget sin chans.
Citera
2014-03-31, 18:57
Medlem
http://hd.se/helsingborg/2014/03/31/19-00-live-fran-manifestationen/

Om någon vill se Live från manifestationen i HBG...

Någon som hört eller sett några rykten om hämnd eller hot, som kan ses som seriösa?
Citera
2014-03-31, 19:00
Medlem
joppepis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Det förekommer olika uppgifter, en att det var helt oprovocerat, en annan att de hade munhuggits innan.
Ingen aning om vad som är sant.

Att det var " munhuggeri" innan sa ju utredningsledaren på nyheterna nyss.
Citera
2014-03-31, 19:02
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppepi

Hur som haver.., munhuggeri eller inte : han dog.
Citera
2014-03-31, 19:03
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppepi

Och offret var troligtvis onykter, spelade i så fall säkert in på utvecklingen, folk har en tendens till att bli kaxiga när de är onyktra. Försvarar inte misshandeln, inte alls, men skulle gärna vilja veta vad som sades och av vem.
Citera
2014-03-31, 19:03
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Ingen som känner killen som hoppade på en liggnade killes huvud ?
Har kollat alla bilder från Matchen och ser honom inte där så denne individ är kanske inte ens intresserad av fotboll utan bara att sparka på folk som ligger ned ?

http://oi58.tinypic.com/2gtofex.jpg

Här finns en film där personen hoppar på en misshandlad killes huvud för att senare få en high five av sin polare som också tycker det är bra att hoppa på andras huvuden.

Hade snutarna bara gått ut med signalament på förövaren så hade folk kunnat hjälpa till..

Jag känner igen honom, har sett den personen i fråga med samma jacka, även kroppsbyggnaden tyder på den personen,ansiktet (näsan och resten av ansiktet som syns) dock är jag försiktig med att lägga ut namn och fb sida.
Citera
2014-03-31, 19:04
Medlem
passports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Ja jag tycker det är en högst relevant frågeställning eftersom BO _inte_ var ensam då dådet inträffade.
Till skillnad mot att tråden försuras av inlägg om babbar o nazi osv likt en mormormutta som öppnar sig för första gången på 37 år.

Antagligen är det så helt enkelt att BO har misstagits för att vara någon inom DFG. Firmorna brukar som regel inte attackera julgranar.
Citera
2014-03-31, 19:05
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Jag känner igen honom, har sett den personen i fråga med samma jacka, även kroppsbyggnaden tyder på den personen,ansiktet (näsan och resten av ansiktet som syns) dock är jag försiktig med att lägga ut namn och fb sida.

D*** B**** ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Och offret var troligtvis onykter, spelade i så fall säkert in på utvecklingen, folk har en tendens till att bli kaxiga när de är onyktra. Försvarar inte misshandeln, inte alls, men skulle gärna vilja veta vad som sades och av vem.

Vad grundar du att han var onykter? Källa på det?
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Från AIK matchen

http://pbs.twimg.com/media/BkEU1ldIAAA3pky.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem