Citat:
Ursprungligen postat av
cupcakes.
Det erbjudandet ser faktiskt ganska bra ut! Dubbelkolla först så att du verkligen kan ta en slutfaktura på endast hårdvaran och behålla abonnemangsrabatten. Ordinarie pris på abonnemanget är nämligen 349kr/månad. Volym-abonnemanget som kostar 299kr/månad inkluderar endast 2GB surf.
Personligen tycker jag att Tre är bättre än Tele2 sett till täckningen. Men det beror ju helt på var man befinner sig osv. Om du söker efter en stabil operatör, beror det på vad du värderar. Är samtalstäckningen (2G) viktigast? Är 3G-täckningen (samtal+surf) viktigast? Är surftäckningen (4G) viktigast?
Oavsett: jag skulle inte säga att Tele2 är operatören man bör välja om man söker en stabil operatör. Iaf inte efter min erfarenhet.
ja men det ska vara 4GB, den kostnaden är sänkt och förhöjda 50 kr ligger på det alltså. Men spelar ingen roll, i värsta fall får jag väl betala dessa 50 kr i månaden istället för på en gång, samma summa liksom.
Var ofta mottagningen helt försvann med tre i butiker, på gymmet osv. Bor i Stockholm.
Det är viktigt att kunna surfa i hög hastighet (4G) och sen att alltid ha mottagning, så man kan ringa och bli uppringd.