2014-03-29, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Tryck Select->Player Mood->Happy
De har jag gjort. Men han ser fortfarande likadan ut.
Citera
2014-03-29, 23:23
Medlem
Jag har en fråga till!

Jag har skaffat mig en pickup. Jag vill ha den till att frakta min bmx till rampen. Så när jag körde min Pickup och ställde den en liten bit från mitt garage, så gick jag in i mitt garage och hämtade bmx:en, och körde ut den. När jag kom ut, så var inte Pickupen kvar ute. Den var i garaget igen.

Hur får man pickupen att stanna ute, så jag kan lägga bmx:en i Pickupen?
Citera
2014-03-29, 23:29
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Jag har en fråga till!

Jag har skaffat mig en pickup. Jag vill ha den till att frakta min bmx till rampen. Så när jag körde min Pickup och ställde den en liten bit från mitt garage, så gick jag in i mitt garage och hämtade bmx:en, och körde ut den. När jag kom ut, så var inte Pickupen kvar ute. Den var i garaget igen.

Det går inte, du kan bara ha ett fordon från garaget ute i taget
Citera
2014-03-29, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Det går inte, du kan bara ha ett fordon från garaget ute i taget
Ååååh. Då har jag skaffat pickupen i onödan. Fan va dåligt.

Men varför kan man inte se sina vänner på kartan? Dom står som alla andra.. En vanlig vit prick
Citera
2014-03-29, 23:41
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Jag har en fråga till!

Du kan stjäla en pick-up när du har BMX:en ute.
Citera
2014-03-29, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Du kan stjäla en pick-up när du har BMX:en ute.
Ja men i stan finns inga pickupar. Dom finns endast i landsbyggden
Citera
2014-03-30, 01:54
Medlem
VA I HELVETE? En tank förstörde min Turismo! Men jag får betala försäkringen själv

Varför???
Citera
2014-03-30, 05:04
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
VA I HELVETE? En tank förstörde min Turismo! Men jag får betala försäkringen själv

Varför???
Den har jag råkat ut för. Är väl att han som dödade dig inte har tillräckligt med pengar för att betala.
Citera
2014-03-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Den har jag råkat ut för. Är väl att han som dödade dig inte har tillräckligt med pengar för att betala.

Är så när man har en tank, får bara betala om personen är passiv, annars är man inte betalningsansvarig om man har en tank...
Citera
2014-03-30, 15:28
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Jag har två frågor.

Fråga 1. Min gubbe står och ser jätte aggresiv ut hela tiden och jag kan inte trycka bort det. Han står ungefär som när man aktiverar "smyg-modet".

Fråga 2. Man brukar kunna se vilka som är med i samma crew på kartan. Men nu är det borta. Varför detta?

Citat:
De har jag gjort. Men han ser fortfarande likadan ut.

Ser han fortfarande arg ut så prova någon annan mood. Finns flera, injured, happy, smug, normal, aiming plus några till.

Funkar det inte så är väl din gubbe helt enkelt arg hela tiden, isåfall sätt på honom en mask eller var arg.

Citat:
Jag har en fråga till!

Citat:
Ååååh. Då har jag skaffat pickupen i onödan. Fan va dåligt.

Men varför kan man inte se sina vänner på kartan? Dom står som alla andra.. En vanlig vit prick

Nej du har inte köpt den i onödan. Du kan till exempel ta din truck och åka till någon av ramperna som finns i Los Santos och stjäla en bmx där, lägga den på flaket och åka iväg.

Annars rekommenderar jag att du skapar ett race för cyklar på toppen av Mount Chiliad, då kan du bara starta det racet så kommer du dit och kan åka runt på berget hur mycket du vill. Om du bara sätter en checkpoint på toppen så kan du respawna där ifall du hamnar för långt ned också, då behöver du inte klättra upp och hålla på som i free roam.

Edit: Såg att du ville frakta den till rampen... Varför? Det tar inte lång tid att cykla dit, om rampen du tänker på ligger i staden. Annars gör som jag sa, skapa ett race vid rampen. Eller sno en bmx.

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus31
Är så när man har en tank, får bara betala om personen är passiv, annars är man inte betalningsansvarig om man har en tank...

Om man håller in gasen eller backen samtidigt som man spränger någons bil får man bad sport och måste betala försäkringen.

Annars behöver man inte - och är man passive medans man blir dödad så är det inte mycket tanken behöver betala, + att kostnaden minskar för varje gång man dödar personen. Det är bara sjukhusräkningen och den är billig.
Citera
2014-03-31, 13:34
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Om man håller in gasen eller backen samtidigt som man spränger någons bil får man bad sport och måste betala försäkringen.

Så du menar att om man står stilla med sin pansar och spränger någons PV så får man ej bad sport varningen?
Citera
2014-03-31, 13:46
Medlem
MalachiYorks avatar
Citat:
Fråga 1. Min gubbe står och ser jätte aggresiv ut hela tiden och jag kan inte trycka bort det. Han står ungefär som när man aktiverar "smyg-modet".

haha jag tror jag vet vad du menar, det är någon typ av bugg, har hänt mig med.

Man går runt i "stealthmode" fast man vill gå normalt eller hur? Ibland räcker det med att låta gubben stå stilla så ändrar han sig tillbaka till vanligt mode dvs rakryggad med avslappnade axlar. Ibland krävs det att du byter lobby eller startar ett uppdrag dylikt. Då brukar de till slut försvinna.

Men jag vet, det ser förjävligt ut detta "stealthmode" om man ska byta kläder t.ex Dessutom när man ska välja mask/hatt eller glasögon i freemode så åker kameran inte fram till ansiktet automatiskt utan man får försöka ändra utseende på mils avstånd
Senast redigerad av MalachiYork 2014-03-31 kl. 13:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in