Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-15, 17:29
  #17365
Medlem
who-s avatar
Ska börja spela detta på ps4a nu. Har annars bara spelat på ps3.
Någon som kan ge nå tips till en noob som mig ?
Tänkte spela multiplayer direkt. Storyn tar jag senare.
Citera
2018-11-16, 14:03
  #17366
Medlem
who-s avatar
Jag vela ju börja om helt men det verkar som mitt namn från från ps3an följde med till det nya spelet i min ps4a. Hur ska jag börja om helt? Jag var till och med kvar i samma crew som på ps3 spelet.

Hjälp en noob nu =)

Bless
Citera
2018-11-17, 03:42
  #17367
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Någon som vet varför det inte går att sätta sina custom plates på nyare bilar nuförtiden? Går aldrig att välja sedan typ ett år tillbaka

Det finns en app till telefonen, som jag tyvarr inte minns vad heter.
Genom den appen kan du gora custom skyltar osv. Samma app som man tranar Chop med.
Citera
2018-11-17, 04:51
  #17368
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Det finns en app till telefonen, som jag tyvarr inte minns vad heter.
Genom den appen kan du gora custom skyltar osv. Samma app som man tranar Chop med.

Ja men klart som fan att jag vet det, man kan göra en gratis eller betala för att göra flera (vilket är känt sen spelet släpptes) men de går inte att välja sedan många nya bilar tillbaka.

Därför jag frågade ffs eftersom det inte går att välja sin original custom plate längre
Citera
2018-11-18, 12:29
  #17369
Medlem
who-s avatar
Hamstra nästan 5 miljoner igår kväll. Så jag undrar vad jag bör satsa på, club house, bunker eller några av dom andra?

Snabba svar uppskattas! =)
Citera
2018-11-19, 14:19
  #17370
Medlem
who-s avatar
Tänkte köpa criminal enterprise och undrar om jag bör köpa det? Är det ett måste eller klarar man sig utan den?
Snabba svar uppskattas enormt mycket!
Citera
2018-11-19, 17:02
  #17371
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Tänkte köpa criminal enterprise och undrar om jag bör köpa det? Är det ett måste eller klarar man sig utan den?
Snabba svar uppskattas enormt mycket!
Menar du ceo Office så är det absolut ett måste enligt mig.
Så köper du ett special cargolager och ett vehicle lager så kan du börja tjäna pengar.
5 mille är ju bra grindat förresten.
Citera
2018-11-19, 17:30
  #17372
Medlem
Millediablos avatar
Klubbhus MC, kokainfabrik (fullt uppgraderad) = mest pengar
Fordon: Kuruma (armored), Buzzard och en Akuma.
2 spelare behövs för säljmissioner 300-420.000 då det ofta innebär 3 fordon att köra/flyga. Postbil är i princip omöjlig att klara ensam med 15 stopp (3×5).
Citera
2018-11-19, 19:26
  #17373
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Menar du ceo Office så är det absolut ett måste enligt mig.
Så köper du ett special cargolager och ett vehicle lager så kan du börja tjäna pengar.
5 mille är ju bra grindat förresten.

Köpte precis ett office, måste bara dra igång det. =)
Jag menar criminal enterprise som finns att köpa på Playstation Store. Är det någon som har köpt den och kan säga om det är värt att köpa eller inte ?=)
Citera
2018-11-19, 19:37
  #17374
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Köpte precis ett office, måste bara dra igång det. =)
Jag menar criminal enterprise som finns att köpa på Playstation Store. Är det någon som har köpt den och kan säga om det är värt att köpa eller inte ?=)
Jaha ja just det det finns nåt sorts "startpaket " ja.
Jo vad jag minns att jag läste om det var det rätt värt.

Då har du köpt 5 mille också eller?

Det är ju inte nytt för mig att det är mycket p2w folk på gta online och måste säga att jag själv aldrig har lagt en krona på sharkcards eller nåt annat. Jag har spelat mig till allt.
Har haft fantastiskt roligt med gta online och det har varit en njutning att spela sig till det man har idag.
Så har lite svårt för p2w men egentligen ganska lite emot det.
Med 5 mille kommer du ganska långt ändå...du kommer ju tjäna $ medans du lirar med liksom.
Gör som du vill själv liksom.
Citera
2018-11-19, 20:10
  #17375
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Jaha ja just det det finns nåt sorts "startpaket " ja.
Jo vad jag minns att jag läste om det var det rätt värt.

Då har du köpt 5 mille också eller?

Det är ju inte nytt för mig att det är mycket p2w folk på gta online och måste säga att jag själv aldrig har lagt en krona på sharkcards eller nåt annat. Jag har spelat mig till allt.
Har haft fantastiskt roligt med gta online och det har varit en njutning att spela sig till det man har idag.
Så har lite svårt för p2w men egentligen ganska lite emot det.
Med 5 mille kommer du ganska långt ändå...du kommer ju tjäna $ medans du lirar med liksom.
Gör som du vill själv liksom.

Alright =) köpte inte 5 mille utan jag grinda the bogdan problem heisten med en vän, man får 1 mille för varje gång . Lätt värt det. Jag har köpt office nu så hir börjar jag tjäna cash? Börjar få svårt att hänga med haha
Citera
2018-11-20, 10:15
  #17376
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Alright =) köpte inte 5 mille utan jag grinda the bogdan problem heisten med en vän, man får 1 mille för varje gång . Lätt värt det. Jag har köpt office nu så hir börjar jag tjäna cash? Börjar få svårt att hänga med haha
I datorn i Office kan du starta olika uppdrag.
Special cargo, vehicle cargo och special vehicle missions.
För special cargo behöver du köpa ett lager att förvara godset.
Finns small medium och large.

För vehicle cargo behöver du ett garage. Det är ganska mycket pengar ut mensen kan du börja tjäna pengar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback