2014-03-29, 20:31
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AAAAzzzz
Vad jag försöker förklara för er att det som hänt är för jävligt men förstå att det händer inte alla 2
barns mödrar i TROLLHÄTTAN denna kvinna hade ett RISKBETENDE fattar ni??Tror ni att all kvinnor i TROLLHÄTTAN med 2 barn löper risk att bli mördade ?

Ja om AJ hade fortsatt härjat fritt så tror jag varenda kvinna var i farozonen för honom. I all stund dom nekat honom ngt, eller kränkt honom (ur hans synvinkel) på något vis.

Jag fattar hur du menar. Men jag skulle ändå vilja ha ett svar på det jag nu frågat dig tre ggr.

AJ borde suttit bakom lås och bom på lång tid för länge sedan anser jag.
Citera
2014-03-29, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Wayne
Nej, jag fattar inte.. Framförallt fattar jag inte din poäng i dina inlägg överhuvudtaget... Du skriver ju som en utvecklingsstörd!
Varför får dom värsta förbrytare friarbrev på kåken som du inte kan drömma om att få??
Citera
2014-03-29, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Ja om AJ hade fortsatt härjat fritt så tror jag varenda kvinna var i farozonen för honom. I all stund dom nekat honom ngt, eller kränkt honom (ur hans synvinkel) på något vis.

Jag fattar hur du menar. Men jag skulle ändå vilja ha ett svar på det jag nu frågat dig tre ggr.

AJ borde suttit bakom lås och bom på lång tid för länge sedan anser jag.
Håller med dig och då skulle han fått friarbrev i massor av många kvinnor.
Citera
2014-03-29, 20:41
Medlem
Citat:
Håller med dig och då skulle han fått friarbrev i massor av många kvinnor.
Du är kanske kvinna så förklara för mig varför det är så?
Citera
2014-03-29, 20:45
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Du är kanske kvinna så förklara för mig varför det är så?

Jag kan inte förklara det, det finns och kommer alltid finnas kvinnor som tror att dom är kvinnorna som har det speciella och kan förändra män. Sedan finns det kvinnor som, av olika anledningar, söker sig till specifika sorters män så som kriminella tex.
Citera
2014-03-29, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Jag kan inte förklara det, det finns och kommer alltid finnas kvinnor som tror att dom är kvinnorna som har det speciella och kan förändra män. Sedan finns det kvinnor som, av olika anledningar, söker sig till specifika sorters män så som kriminella tex.
Förstår du då vad jag menar med RISKBETENDE?
Citera
2014-03-29, 20:55
Medlem
John-Waynes avatar
Citat:
Varför får dom värsta förbrytare friarbrev på kåken som du inte kan drömma om att få??
Står du fortfarande för dina inlägg de senaste veckorna där du varit säker på ansiktstattomongot är helt oskyldig till vad han nu dömts för i två instanser?
Citera
2014-03-29, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Wayne
Står du fortfarande för dina inlägg de senaste veckorna där du varit säker på ansiktstattomongot är helt oskyldig till vad han nu dömts för i två instanser?
Jag skrev att bevisen är väldigt svaga skriv vad du tyckte var ställt utom allt tvivel väntar på svar?
Citera
2014-03-29, 21:18
Medlem
John-Waynes avatar
Citat:
Jag skrev att bevisen är väldigt svaga skriv vad du tyckte var ställt utom allt tvivel väntar på svar?
Allt sammantaget blir en stark indiciekedja som nu prövats av mig som lekman och i 2 instanser, tingsrätt och hovrätt och alla tre har funnit det utom allt rimligt tvivel att samtliga åtalade gjort de de är anklagade för . Samtliga åtalade kommer att vara där de hör hemma, i fängelset!
Citera
2014-03-29, 21:31
Medlem
ThordOlavssons avatar
AAAAzzzz!

Jag beklagar den sorg som drabbat dig i och med domen mot AJ. Men det löser ingenting att försöka spy galla kring sig här på flashback. I synnerhet är det ojuste att du låtsas vara DBs vän så att han får en massa oförtjänta påhopp och hot över sig. Försök gå vidare i mer konstruktiv anda!

Övriga i tråden bör nog ta det lite försiktigt och inte hetsa upp denna person. Förtvivlade människor gör dumma saker.
Citera
2014-03-29, 22:03
Medlem
Är det någon som vet när Bill & Bull får krypa in och börja avtjäna sitt straff?
Citera
2014-03-29, 22:48
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlanda
Är det någon som vet när Bill & Bull får krypa in och börja avtjäna sitt straff?
Gör dom inte det direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in