Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Vad yrar du om? Sitter du på ett gruppboende och försöker skriva genom att blåsa i ett sugrör? Snälla läs mitt inlägg en gång till och skriv om ditt inlägg lite mer begripligt. Självklart är de inte intresserade av vad jag vill äta till frukost. Det jag skriver är att vid en eventuell kontroll av mig så hade de inte bett mig gå ut ur restaurangen för att där fråga om jag verkligen bor på hotellet och om jag har rätt att äta frukost där. Och när jag väl visat min frukostbiljett så hade jag inte blivit ombedd att sitta i lobbyn medan de hämtar kaffe till mig. Jag hade välkomnats in i matsalen. Förstår du skillnaden?
Vad är det du dillar om? Bor du på ett gruppboende? Fattar du inte att när damen ifråga blev tillfrågad om rumsnumret vid frukostrumsentern såg hon sin chans och började gasta och vägrade visa nyckel/kort, allt för att hoppas kunna bli ifrågasatt och tjäna ett par goa tusenlappar från sin favoritmyndighet DO?
Har du en videofilm som styrker att du har rätt, så ger jag mig. Annars om du bara msm version så är det bara de allra naivaste som tror att det är sant. Vi som har Lapp-Maddes eskapader i färskt minne förstår ju att det bara är en bluff! Eller rapporteringen om nazistattackerna, eller brokastardramat. You name it!