Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
... eller hur den citeras av andra medier.
En ur personalen springer ifatt Diana och ber henne följa med ut. Hon frågar om Diana är gäst på hotellet och Diana som var på väg att äta frukostbuffé visar upp sitt kort. Hon frågar då Diana vad hon vill ha och Diana svarade först och främst letar jag efter kaffe varpå hon ber Diana slå sig ner i lobbyn så ska hon hämta kaffe till henne. Hade jag varit där (vit man mitt i livet) och visat upp mitt frukostkort, om jag ens behövt visa upp det, hade knappast blivit placerad i lobbyn utan välkomnats in för att ta för mig av buffén. Hur ni romhatare än försöker försvara det här så är det inte ett korrekt agerande. Det är jävligt korkat gjort och eftersom ingen dementi från hotellet kommit om att hon skulle ha inkluderad frukost, trots att det är enkelt att kolla upp så kan vi förutsätta att Diana inte ljuger på den punkten.
Nu hade du allt otur när du tänkte. Du har aldrig bott på hotell med inkluderad frukost va? Den personal som står i "insläppet" bryr sig inte om vad du vill ha till frukost, utan enbart om du har rätt att äta den.
Med detta vill jag oxå ha sagt, som jag sagt förut, att Diana N blivit behandlad som vilken "vit man mitt i livet" som helst - om detta nu ska vara någon måttstock för det perfekta exemplet
M a o: detta rör sig inte om diskriminering, tvärtom. Hon har blivit behandlad som vilken annan människa som helst!