Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Du menar att hon kanske var trött på att alltid bli ifrågasatt för att hon är rom och tände till och gav personalen en utskällning samt började välta blomkrukor i lobbyn och därför inte fick gå in i matsalen? Hade Diana gjort något olämpligt så skulle jag om jag var representant för hotellet inte vänta med att gå ut med det som situationen är nu och deras renommé står på spel.
Det räcker väl med att hon varit jävligt otrevligt och högljudd - och nej, jag hade inte gått ut med någon version förrän jag fått klart för mig vad som hänt och kunnat ge en bra förklaring utan att det uppfattas som kränkande för gästen på något sätt.
Nyman säger faktiskt att bl a hon erbjöds plats igen men inte ville gå in - sen att hon anvisades plat där ingen satt. Då finns två frågor - hur vet hon var platsen var om hon avböjde och inte gick in igen? och en annan, om det var så som hon säger att det där det inte satt folk - var det för att de ville diskriminera eller av hänsyn till att hon var ledsen och upprörd?
Personalens version är ju faktiskt inte helt oväsentlig i detta. Den bör man få innan man skriker halleluja i kör.. eller?