Citat:
Ursprungligen postat av
Zigga
(Ja den var betald , jag hon visade sitt hotellkort där det stod att frukost ingick.)
Ja det kan man ju fråga sig .... brukar kallas rasism.
Man kan också fråga sig varför hon ovanpå detta erbjöds att någon skulle gå in i matsalen -dit hon själv inte fick gå eller ens vistas ,plocka ihop hennes gissade ? önskad? frukost och sedan komma ut till "exilen " med den-Skandalöst Sheraton!! , tänker inte bo där fler gånger.
Men om jag inte minns fel, så citerades Diana N i början av tråden och då sa hon, att hon erbjöds att gå tillbaka in i frukostmatsalen igen efter att hon visat att hon bodde på hotellet (ungefär så). Men att hon inte ville det, eftersom det kändes så genant inför övriga gäster, som precis innan sett henne bli avvisad. Istället så erbjöds hon kaffe i "en annan lokal" (el dyl).
Detta måste väl ändå vara motsatsen till diskriminering. Precis så skulle väl varje person bli behandlad, eftersom dom större hotellen behöver ha koll, så att de inte har några "gratisätare"?
F ö anser jag, att DO är en katastrofal myndighet. Vem skulle inte, med lite fantasi, kunna hitta saker att bli kränkt över?