2014-03-26, 04:13
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Jag har rätt många legendaries, men vet inte alls när det är bra läge att spela ut nat pagle. Måste man nästan ha ngn taunt ute?
Mot rush-lekar vill du nog inte spela ut han alls men så länge det är mot kontroll eller liknande är det antingen så tidigt som möjligt eller när du tror att han har chans leva ett par rundor.
Citera
2014-03-26, 08:03
Medlem
Poro_poikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Okej, kanske jag som är korkad då. Jag har i genomsnitt 7-12 vinster i arena vad nu det innebär, men det torde ju vara svårare än expert AI åtminstone. Sen säger jag inte att det är svårt att vinna, jag sa att det är betydligt mer utmanande än vad det brukade vara, och då särskilt med vissa matchups. Jag tror att mage vs hunter var en av dem. Default mage har i princip de värsta korten i spelet. En massa lowdrops och random murlocs utan synk och annat skit man hittar på överskottsbolaget.

Jag minns inte heller när det ändrades. Tror det var i senaste patchen.

Förresten nämnde jag med grundlekarna, inte med custom decks. Jag utgick ifrån att KattPersson inte hade kommit så långt än.

Ojdå, tydligen har mitt dryga "fylle-jag" varit framme igen, jag ber om ursäkt. Har inte spelat så mycket mot AI men de få gångerna jag har spelat mot The Innkeeper på expert nivå så har den gjort otroligt många misstag, eller så är det en spelstil som är way over my head.

Har helt tröttnat på att spela ranked just nu, nånting jag finner otroligt underhållande är att låta spelet fylla ett deck på egen hand utan att se vad som finns i decket och sedan spela med det i casual mode

Har skrapat ihop över 11K dust nu och har alla kort i spelet så väntar bara på nya kort nu.
Citera
2014-03-26, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Det bästa är ju ändå att du förlorar både matchen och din egen tid

Nej... Vinner ca 8/10 mot zoo, de gånger jag torskar så är det otur med draws...
Citera
2014-03-26, 13:04
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poro_poika
Ojdå, tydligen har mitt dryga "fylle-jag" varit framme igen, jag ber om ursäkt. Har inte spelat så mycket mot AI men de få gångerna jag har spelat mot The Innkeeper på expert nivå så har den gjort otroligt många misstag, eller så är det en spelstil som är way over my head.
Expert-AI:n blev ordentligt mycket svårare i och med någon patch nyligen.
Citera
2014-03-26, 13:54
Medlem
Poro_poikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156

Drog några games nyligen mot Expert Innkeeper och märkte ingen skillnad.
Citera
2014-03-26, 14:01
Medlem
AgentHemligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156

De har inte förändrat AI:n.
Citera
2014-03-26, 17:43
Medlem
Fiskebowts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig

Jo, i nån av senaste patcherna som sagt.
Citera
2014-03-26, 17:49
Medlem
SpooN.s avatar
Varför känns det som jag alltid får slut på kort före min motståndare?

När man replacar ett kort i början försvinner det helt ur den matchen eller läggs den bara in i högen?
Citera
2014-03-26, 17:53
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig

Jo, de ökade svårighetsgraden i senaste patchen.
Citera
2014-03-26, 18:37
Medlem
Poro_poikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Varför känns det som jag alltid får slut på kort före min motståndare?

När man replacar ett kort i början försvinner det helt ur den matchen eller läggs den bara in i högen?

För att dina kort inte har lika hög value som motståndarens. Nej kortet försvinner inte utan skyfflas tillbacka till decket.
Citera
2014-03-26, 18:41
Medlem
Baseballbats avatar
Jag älskar Ice Block.

Mötte nyss en paladin.. Han hade typ full board och typ 5 hp. Jag hade 0 minions men pyroblast på handen och ice block ute. Dessutom 1 till i handen

Så lät honom proca ice block, sen körde jag ice block igen. Sen körde jag pyro!
Falsk hopp är det bästa.. låta han tro han vunnit och sen bang
Citera
2014-03-26, 18:43
Medlem
Poro_poikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baseballbat
Jag älskar Ice Block.

Mötte nyss en paladin.. Han hade typ full board och typ 5 hp. Jag hade 0 minions men pyroblast på handen och ice block ute. Dessutom 1 till i handen

Så lät honom proca ice block, sen körde jag ice block igen. Sen körde jag pyro!
Falsk hopp är det bästa.. låta han tro han vunnit och sen bang

ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ BM OR RIOT ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in