Citat:
Ursprungligen postat av
TheBoot
Okej, kanske jag som är korkad då. Jag har i genomsnitt 7-12 vinster i arena vad nu det innebär, men det torde ju vara svårare än expert AI åtminstone. Sen säger jag inte att det är svårt att vinna, jag sa att det är betydligt mer utmanande än vad det brukade vara, och då särskilt med vissa matchups. Jag tror att mage vs hunter var en av dem. Default mage har i princip de värsta korten i spelet. En massa lowdrops och random murlocs utan synk och annat skit man hittar på överskottsbolaget.
Jag minns inte heller när det ändrades. Tror det var i senaste patchen.
Förresten nämnde jag med grundlekarna, inte med custom decks. Jag utgick ifrån att KattPersson inte hade kommit så långt än.
Ojdå, tydligen har mitt dryga "fylle-jag" varit framme igen, jag ber om ursäkt. Har inte spelat så mycket mot AI men de få gångerna jag har spelat mot The Innkeeper på expert nivå så har den gjort otroligt många misstag, eller så är det en spelstil som är way over my head.
Har helt tröttnat på att spela ranked just nu, nånting jag finner otroligt underhållande är att låta spelet fylla ett deck på egen hand utan att se vad som finns i decket och sedan spela med det i casual mode
Har skrapat ihop över 11K dust nu och har alla kort i spelet så väntar bara på nya kort nu.