Hockeyfrillan, är det nåt skämt eller? "Han vet vad som orsakade allt detta", han ger ju ett dumt och efterblivet uttryck, är han ett geni innerst inne men visar det inte eller?
Som folk redan nämnt i tråden, så verkar Terminus vara väldigt suspekt. Man såg först och främst bara en kvinna i området och dessutom var det inga vakter som kontrollerade ingångarna för eventuella zombier som kan dyka upp. När gruppen mötte kvinnen höll hon på att grilla stora bitar kött, möjligtvis människokött. Hon sa "Looks like you've been on the road for a while", vilket kan tyda på att hon är kannibal eftersom de föredrar sina offer svaga och utmattade. Var det någon annan som tyckte att hennes tröja såg ut som Beths? Beth hålls säkert fången där, med all sannolikhet är hon död/allvarligt skadad.
Kanske är tv-seriens motsvarighet till serietidningens kannibalgrupp "The Hunters"?
Du skulle claimed'AT den teorin för nu snor jag den av dig!
Tycker teorin var bra och du är grymt uppmärksam när du säger att det såg ut som Beths tröja! Hoppas inte hon är skadad eller död..Tror alla här vill att Daryl ska få behålla sitt lamm..
Ser framemot nästa avsnitt! men tänk efter det, så kommer sommaruppehållet inför sista säsongen som startar i höst :/
Ditt inlägg var lite konstigt skrivet eller så är det bara jag som är trött. Men Terminus är definitivt skumt. Inga vakter utplacerade och öppna grindar på båda ställena. Att Maggie skulle drömma om att äta Beths kroppsdelar låter lite.... Fräckt. Det tror jag icke kommer hända.
Jag hoppas själv att Beth hamnade med den där prästen och att prästen inte hjälper de där kannibalerna.
Tycker teorin var bra och du är grymt uppmärksam när du säger att det såg ut som Beths tröja! Hoppas inte hon är skadad eller död..Tror alla här vill att Daryl ska få behålla sitt lamm..
Ser framemot nästa avsnitt! men tänk efter det, så kommer sommaruppehållet inför sista säsongen som startar i höst :/
Keep Calm Carry a Crossbow..
Sista säsongen? Var har du hittat den infon?
Jag hoppas (om det är Beth-bitar som grillas) på att hon är så pass allvarligt skadad att de får ta en röstning eller något för att avliva henne till förmån för gruppens bästa. Typ om hon saknar både armar och ben och skulle kosta resurser/liv att bära med sig. Skulle vara intressant att se det + efterdyningar/spänningar inom gruppen.
En Maggie som hyser agg mot alla som röstade för avlivning och fortfarande är mentalt svag efter prällens halshuggning hade varit roligt. En vuxen Lizzie 2.0 + en förtvivlad Glenn som inte vill tro att hon blivit knäpp. Kommer ju inte att hända men ändå...
Tidningsspoiler av nummer 100:
Som när Negan dödade Glenn. Hade hoppats på att han bara skulle göra honom till en grönsak så att de kunde få ett svårt val att göra med honom. Nu blev det bara splatta kranium>glöm Glenn direkt för nu har vi en ny bad guy
Vad fan hände med Beth? Trodde hon blev kidnappad av gänget som Daryl hänger med?
Hon blev kidnappad han stack efter. Nästa dag eller så stöter han på gänget. Inget vet vem som kidnappa henne.
Borde ha koppling till terminus men tanke på all mat som fanns där... Plus att kidnapparna visste att de var där. Sedan känns det inte så troligt att man skulle introducera ännu ett ställe med ett nytt gäng.
Senast redigerad av okok1 2014-03-26 kl. 03:45.
Keep Calm Carry a Crossbow..
Jag instämmer om att Daryl borde få behålla Beth. De hade så bra personkemi mellan varandra.
Om det nu stämmer att Beth hålls fången där eller redan är död, borde vi snart få veta. Dock tror jag inte att Daryl & Co kommer att märka det först, eftersom Joe redan berättade att Terminus inte visade sig vara som det skulle.
De dyker säkert upp under en strid mellan gruppen som redan är i Terminus med eventuellt kannibalgruppen, när de får reda på att de är kannibaler. Daryl & Co går ju vid samma räls som Rick, Carl och Michonne gjorde/gör.