2014-03-24, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domesticator
Troligtvis inte med Marcelo på 3 chem och världens sämsta LM Men lycka till!

Jodå det gick vägen, bytte ut ibarbo mot cavani några matcher dock. Zuniga höll hög klass som vanligt
Citera
2014-03-24, 18:19
Medlem
Domesticators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassano
Jodå det gick vägen, bytte ut ibarbo mot cavani några matcher dock. Zuniga höll hög klass som vanligt

Haha, grattis då! Själv skulle jag spelat värdelöst med det laget, men troligtvis är du bättre och har annan spelstil
Citera
2014-03-24, 18:32
Medlem
likeets avatar
Fick dubbel ibra i 50 k pack haha sen van persie och lite andra 50kplusare också haha

laget nu : http://www.futhead.com/14/squads/8749575/
Senast redigerad av likeet 2014-03-24 kl. 18:35.
Citera
2014-03-24, 19:13
Medlem
Bruunkens avatar
Jävlar vad jag är nöjd med mitt nya lag. Fungerar hur bra som helst. Inte förlorat en enda match med det hittills

Enda negativa är att jag inte har råd med IF Fernandinho. Hade honom förut i ett lag runt jul och kommer ihåg att han var riktigt jäkla bra.

http://www.futhead.com/14/squads/8702203/
Citera
2014-03-24, 19:17
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Jävlar vad jag är nöjd med mitt nya lag. Fungerar hur bra som helst. Inte förlorat en enda match med det hittills

Enda negativa är att jag inte har råd med IF Fernandinho. Hade honom förut i ett lag runt jul och kommer ihåg att han var riktigt jäkla bra.

http://www.futhead.com/14/squads/8702203/
Ser ut som ett trevligt lag! Fernandinho är riktigt grym, helt sjukt att han inte är rare egentligen på spelet.
Citera
2014-03-24, 19:19
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosigKamel
Ser ut som ett trevligt lag! Fernandinho är riktigt grym, helt sjukt att han inte är rare egentligen på spelet.
Verkligen. Stör mig på det som fan. Hatar hur unrare korten ser ut haha
Citera
2014-03-24, 19:20
Medlem
Citat:
Rare har ingenting med hur bra dom är.

När ska EA sluta pilla sig i naveln och fixa Auction House? Skrattretande det här.
Citera
2014-03-24, 19:24
Medlem
Tjena flashbackare! Är det värt att köpa Xbox One lr PS4 enbart för att spela FIFA? Eller är skillnaden minimal mellan konsolerna. Förstår att det lätt är värt om man tänker spela andra spel också som är avsevärt bättre på nextgen. Men jag spelar endast FIFA så då är ju frågan om det är värt det.
Citera
2014-03-24, 19:24
Medlem
GosigKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres

När ska EA sluta pilla sig i naveln och fixa Auction House? Skrattretande det här.
Nej, jag vet. Vad är det som avgör om en spelare är rare/non rare egentligen?

EA kommer aldrig få tummen ur och fixa nånting, är ju inte bara på FIFA dom skiter i det mesta.
Citera
2014-03-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres

Dem bryr sig inte, annars ser jag ingen förklaring till detta! Jag köpte ett par spelare till klubben igår. Spelar matcher med dem, men samtidigt står de som "pågående auktioner". Samma jävla kort som jag har i min startelva
Citera
2014-03-24, 19:37
Medlem
Citat:
Nej, jag vet. Vad är det som avgör om en spelare är rare/non rare egentligen?

EA kommer aldrig få tummen ur och fixa nånting, är ju inte bara på FIFA dom skiter i det mesta.
De sa i en intervju att det handlar om hur unika de är. Om de har över 85 i Shooting är ofta unikt, deras längd, deras nation i en liga osv.
Citera
2014-03-24, 19:50
Medlem
FlippFlopp1337s avatar
Öppnade mina 5 FUT celebrationpacks idag, och fick Eto´o och Lahm, kan inte sälja dessa spelare. Har hört att man kan sälja dem efter 10 spelade matcher med dem, stämmer det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in