2014-03-23, 23:30
Bannlyst
Hej.

Jag vill gärna ha barn, ett till. Jag vill dock inte ha något förhållande.
Jag har längtat länge nu efter att få hålla en liten bebis i min famn och få göra allt som kommer med det, de är den underbaraste känslan som finns. Jag har också insett att min mor och far börjar bli ganska gamla och jag vill att mina barn ska hinna lära känna dom och komma ihåg dom som dom är innan dom går bort. Dom är i 55 - 60 års åldern och har rökt hela sina liv, morsan har dock slutat nyligen.

Jag är mellan 25 - 30.

Finns det fler killar där ute som tänker såhär?
Finns det tjejer som också vill ha det så?
Vart hittar jag i så fall dessa tjejer?

Nu vill jag endast ha biologiska barn och inget annat bör diskuteras heller.
Citera
2014-03-23, 23:37
Medlem
Funderar på samma sak, är i samma ålderintervall men morsan är över 70. Klart man vill skaffa en liten unge, ett förhållande också för min del men vafan ska man göra? Känns helt jävla hopplöst att leta fruntimmer på krogen.
Citera
2014-03-23, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av patient1001
Funderar på samma sak, är i samma ålderintervall men morsan är över 70. Klart man vill skaffa en liten unge, ett förhållande också för min del men vafan ska man göra? Känns helt jävla hopplöst att leta fruntimmer på krogen.
Jo precis. Men jag har inga problem att fixa tjejer, det jag har problem med är att fixa en tjej som vill bli gravid men inte vill ha ett förhållande Klart jag kommer ställa upp med allt medans hon är gravid och hjälpa till med det hon behöver hjälp med både fysiskt och ekonomiskt. Men jag är i en period av livet då jag känner att jag inte vill ha någon, inte ens ett KK. Jag vill bara göra någon på tjocken sen kan jag vara utan sex också ett par år.
Citera
2014-03-23, 23:41
Medlem
GunsAndHorsess avatar
Insemination, eller kör ett ons.
Citera
2014-03-23, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GunsAndHorses
Insemination, eller kör ett ons.
Jag är kille, jag kan inte bli gravid hur mycket sperma man en pumpar i mig.
Citera
2014-03-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3s
Jo precis. Men jag har inga problem att fixa tjejer, det jag har problem med är att fixa en tjej som vill bli gravid men inte vill ha ett förhållande Klart jag kommer ställa upp med allt medans hon är gravid och hjälpa till med det hon behöver hjälp med både fysiskt och ekonomiskt. Men jag är i en period av livet då jag känner att jag inte vill ha någon, inte ens ett KK. Jag vill bara göra någon på tjocken sen kan jag vara utan sex också ett par år.

Om du har lätt att skaffa tjejer lär det inte vara några större problem, bara köra på och säga att kondomen måste spruckit.
Citera
2014-03-23, 23:48
Medlem
GunsAndHorsess avatar
Citat:
Jag är kille, jag kan inte bli gravid hur mycket sperma man en pumpar i mig.

jaha, men träffa en tjej på tex krogen eller internet där ni kommer överens, ni delar på allt vårdnaden, du hjälper henne under hennes graviditet osv.
Citera
2014-03-23, 23:50
Bannlyst
Citat:
Om du har lätt att skaffa tjejer lär det inte vara några större problem, bara köra på och säga att kondomen måste spruckit.
Ja men nu vill jag ju att det ska vara ett önskat barn av mamman också så man kan ha delad vårdnad, jag vill att personen också ska vilja ha barn och vara ute efter det. Jag vill inte föda ett barn till världen med random WT mamma.
Citera
2014-03-23, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GunsAndHorses
jaha, men träffa en tjej på tex krogen eller internet där ni kommer överens, ni delar på allt vårdnaden, du hjälper henne under hennes graviditet osv.
Ja, de var ju det jag ville ha hjälp med att veta vart jag ska leta efter en potentiell mamma till mitt barn. Det är inte riktigt de man frågar på dansgolvet på krogen eller innan man lägger till någon som vän på Facebook.
Citera
2014-03-24, 00:00
Medlem
GunsAndHorsess avatar
Citat:
Ja, de var ju det jag ville ha hjälp med att veta vart jag ska leta efter en potentiell mamma till mitt barn. Det är inte riktigt de man frågar på dansgolvet på krogen eller innan man lägger till någon som vän på Facebook.

byt nummer åtminstone, skit samma om du skämmer ut dig, skadar inte och fråga.
Citera
2014-03-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ja men nu vill jag ju att det ska vara ett önskat barn av mamman också så man kan ha delad vårdnad, jag vill att personen också ska vilja ha barn och vara ute efter det. Jag vill inte föda ett barn till världen med random WT mamma.

Nästan alla honor vill ha barn, dejta som en galning tills du hittar en värd lämplig att bära din avkomma.

Jag funderar på att gå med i Djurens Rätt och liknande organisationer och leta fruntimmer, har inte hunnit med än men ska skrida till verket tids nog.

Du kanske borde pröva något liknande.
Citera
2014-03-24, 00:11
Bannlyst
Citat:
Nästan alla honor vill ha barn, dejta som en galning tills du hittar en värd lämplig att bära din avkomma.

Jag funderar på att gå med i Djurens Rätt och liknande organisationer och leta fruntimmer, har inte hunnit med än men ska skrida till verket tids nog.

Du kanske borde pröva något liknande.
Hehe ja, men vafan. Om du gör det först så kan du väl skriva hur det gick sen så kan jag utvärdera resultatet och se om det är värt mödan? Problemet är att när jag vill något så vill jag helst att det skulle hända igår och jag har ungefär samma problem med det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in