hahah, fyfan alltså för Sverige och Svenskarna. Jag är själv av Persisk härkomst och känner till folk som har haft barn i Hälsans. Vid möte med fittan bijan så var det bara en förälder ( invandrare ) som skällde ut bijan och kallade denne för lögnare. Svenska föräldrarna bara satt där och små log. Detta är typisk svenskt! fan vad arg jag blir, här har vi en idiot som har svalt deras barn och där sitter dem och tar det! bijan kunde lätt ha bra mat och fortfarande ha gott om vinst men inte, denna fitta vill ha allt!
jag kan slå vad om att han är regim anhängare den fittan. åker ofta till iran. Bor man i sverige och besöker iran så borde man bli av med sitt svenska pass.
en fitta som bijan som har flytt till sverige ska inte kunna åka till Iran, men visst han hittade på en hel del när han ville stanna i svrige
Tur för mig att jag lämnade sverige i rätt tid. Fittor som han skiter ner det land jag älskar .Tyvär var jag tvungen att lämna landetdå gjorde ont i mig att se hur svenskar sitter på sina händer och låter landet spolas ner i toaleten. Moske i varje hörn , kvinnor med burka och skäggia illa luktande män