Citat:
mrolson du är kung
Det kommer inte att vara några problem för dig att kliva av då du har Nebido som en motor i bakgrunden. Det som kan vara besvärligt är högt HB för det kommer troligtvis att stiga när du lägger till extra testo. Kör 250mg e5d istället, det blir 375mg ew, eller så kör du 500mg ew. Det räcker gott och väl.
Lycka till!
Det kommer inte att vara några problem för dig att kliva av då du har Nebido som en motor i bakgrunden. Det som kan vara besvärligt är högt HB för det kommer troligtvis att stiga när du lägger till extra testo. Kör 250mg e5d istället, det blir 375mg ew, eller så kör du 500mg ew. Det räcker gott och väl.
Lycka till!
Haha, trodde det var du som var kungen i dom här krokarna
Jag hade faktiskt lyckats övertala min läkare till att ge mig nebido var 6:e vecka, det höll i lite över 10 månader fast sen sket det sig när dom såg att mina värden låg snäppet under 60nmol/l
En annan sak jag undrar över är hur det funkar om polisen mot förmodan skulle göra razzia på gymmet när jag kurar testo? Kan jag bara skylla alla onormalt höga värden på min nebido som jag har recept på då? Om dom inte är helt jävla urblåsta så kommer dom ju fatta att enbart nebido inte kan ge så pass höga nivåer av testosteron eller vad dom nu kollar, men samtidigt så kan dom väl inte bevisa något annat heller. Jag antar att dom måste kontakta min läkare för att kontrollera att jag verkligen har recept för testosteron, men kommer dom berätta för min läkare vilka exakta värden jag hade? Skulle dom få lämna ut sådana uppgifter, eller kan dom bara säga att värdena var för höga, men inte hur mycket för höga? Min läkare skulle kanske bli lite mindre glad om hen fick reda på att jag sprutade testo utöver min nebido, och kanske tom få för sig att inte skriva ut det något mer.