Massmedia har nu belönat det stastiliknande övergreppet som begicks av expressen och den multikriminellt belastade researchgruppen.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/dns-skolgranskning-fick-en-guldspade/
Citat:
Expressen och Researchgruppen belönades i webbklassen för granskningen "Avpixlat avpixlade".
Det är alltså fritt fram med uthängning av personer med avvikande åsikter och ligger uppenbarligen helt i linje med det demokratiska ansvar som massmedia har.
Jag mår lite illa just nu, då jag inte trodde att det skulle gå så långt att de blev belönade för detta övergrepp, men det är det nya och öppna Sverige som tagit sin form.
Vad ska vi ta oss till? Dags att bli militanta? Demokratin är i sanning hotad när de som ska granska makten beter sig som fascister.
Nu är det alltså inte bara fritt fram, utan även något eftersträvansvärt att jaga privatpersoner med blåslampa för att deras åsikter avviker från etablissemangets. Det är okej att hänga ut. Brottslingar ska däremot skyddas av pressetiska regler, signalementen ska döljas. Fy för faen!
Jag antar att vänstermupparna känner sig glada nu när samhället så öppet visar sitt hat mot oliktänkande i massinvandringsfrågan.