2014-03-20, 17:04
Medlem
Cirkus 6k (PSN)[/quote]

okej då har den inte sjunkit så mkt! minns du vad hawk låg på?

Någon som vet vilken chemi style som är smartast att investera i just nu?
Citera
2014-03-20, 17:07
Medlem
någon som testat IF Huntelaar? är han något att hänga i granen?
Citera
2014-03-20, 17:08
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielcfc7
Så du menar att Vidal UP som är 86 ratead och en av bästa mittfältarna på spelet kommer sjunka mer än ner till 5k som han ligger på nu??? Hans normala kort har inte ens vart i den nivån tidigare så inte en chans att han kommer sjunka mer!

Han lär nog inte öka så mycket. Kanske någon dag mitt i veckan där inte många spelar men annars så kommer han ligga stadigt under 10k iallafall. Ni får tänka på att alla uppgraderade spelare var hypade och låg ute på ett överpris, nu börjar de sjunka till sitt normala pris. Det var skitkul att se när folk köpte Jese för över 70k.

Att försöka tradea med uppgraderade spelare är nog det dummaste man kan göra, från dagen de släpps som kommer de alltid droppa i pris tills de når sitt riktiga. Det är ingen investering.
Senast redigerad av nitiniti 2014-03-20 kl. 17:10.
Citera
2014-03-20, 17:10
Medlem
Danielcfc7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Han lär nog inte öka så mycket. Kanske någon dag mitt i veckan där inte många spelar men annars så kommer han ligga stadigt under 10k iallafall. Ni får tänka på att alla uppgraderade spelare var hypade och låg ute på ett överpris, nu börjar de sjunka till sitt normala pris. Det var skitkul att se när folk köpte Jese för över 70k.

Självklart kommer han inte stiga något ofantligt men när hans NIF legat runt 10k hela spelet borde ju hans upgrade ligga stadigt en bit över kan man ju tycka.
Citera
2014-03-20, 17:12
Medlem
Citat:

Att försöka tradea med uppgraderade spelare är nog det dummaste man kan göra, från dagen de släpps som kommer de alltid droppa i pris tills de når sitt riktiga. Det är ingen investering.

UP Benteke vad tror ni han kmr ligga på över 1.5k borde han åtminstonde ligga på..
Citera
2014-03-20, 17:16
Medlem
nitinitis avatar
Rätta mig om jag har fel någon, men var det inte ungefär vid denna tiden förra året det kom en massiv pricedropp och sen bara fortsatte det droppa till TOTS?
Citera
2014-03-20, 17:16
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabkungen!!
UP Benteke vad tror ni han kmr ligga på över 1.5k borde han åtminstonde ligga på..

Kommer gå för 1k bin inom en vecka.
Citera
2014-03-20, 17:26
Medlem
OddFellas avatar
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 2 min
Full TRADEABLE #TOTW XI giveaway details coming shortly. SIF Messi, Schweinsteiger, Silva, Gerrard, and more up for grabs!

Mjaha ja.
Citera
2014-03-20, 17:27
Medlem
Danielcfc7s avatar
Citat:
Rätta mig om jag har fel någon, men var det inte ungefär vid denna tiden förra året det kom en massiv pricedropp och sen bara fortsatte det droppa till TOTS?

Du har så rätt nu när jag tänker efter! Fan också att man inte var beredd tidigare! Värt och sälja allt man äger och gå med en ca 100k back eller vänta och hoppas på något mirakel ska ske?
Citera
2014-03-20, 17:31
Medlem
pzyducks avatar
Hur får man de här 5 gratispacken alla pratar om ? Har inget pack att öppna varken på konsolen eller web-appen.
Citera
2014-03-20, 17:32
Medlem
jesper98.s avatar
Är det sant att om man spelar 10 matcher med spelarna så kan man sälja dem för mer än 0c?!
En kompis sa det och det är många på FB gruppen som skrivit att det funkat för dem.
Citera
2014-03-20, 17:32
Medlem
LMLhahas avatar
Är så trött på fifa så nu slänger jag ut allt på tranfern och öppnar packs hehe

Edit: om inte kukservrarna låg nere...

Edit2: väntar nog till denna pricedrop har återhämtat sig..
Senast redigerad av LMLhaha 2014-03-20 kl. 17:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in