Vad fan har hänt med marknaden? Jese nere på 8k BIN och Falcao nere på 44k BIN enligt futhead. Billigaste häromdagen var 20k respektive 60k. Kommer det vara såhär fram till att gratispacksen går bort?
Edit: kom på att det finns erbjudande just nu. Är väl läge att slå till med sitt nya lag nu då.
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Usch vad lite lätt spyfärdig jag känner mig just nu. Har varit ledig hela veckan så tänkte jag skulle lägga några timmar om dagen på trading. Lyckades köpa upp mig på 80(86) Vidal för ~20k när hans bin var ~23k. Sålde 4-5 per dag första dagarna för 30k bin. Nu är han here på 10k bin och här sitter man med 75 kort. Vad ska man göra? Ha is i magen och hoppas han ökar något eller är det bara att sälja av eländet och gå back med 500k?
Alla uppgraderade spelare kommer gå ner i pris. Ni fattar väl att de låg på alldeles för högt pris tills nu? Sälj dina Vidal så snabbt som möjligt. Och Jese kommer gå ner till 1-2k BIN inom två veckor.
Alla uppgraderade spelare kommer gå ner i pris. Ni fattar väl att de låg på alldeles för högt pris tills nu? Sälj dina Vidal så snabbt som möjligt. Och Jese kommer gå ner till 1-2k BIN inom två veckor.
Så du menar att Vidal UP som är 86 ratead och en av bästa mittfältarna på spelet kommer sjunka mer än ner till 5k som han ligger på nu??? Hans normala kort har inte ens vart i den nivån tidigare så inte en chans att han kommer sjunka mer!