2014-02-19, 01:32
Medlem
hairypotter88s avatar
Fyfan vilka sjuka jävlar det finns nu förtiden.
Citera
2014-03-03, 16:24
Medlem
I rätten hävdade han att han:

"han tagit med sig kameran in i badrummet för att undersöka om han behövde gå till läkare på grund av ändtarmsproblem, och sedan råkat komma åt inspelningsknappen när han lade kameran i korgen."

Han dömdes också för att ha våldtagit sin sovande sambo och filmat det (hon tog sömntabletter vid tillfället)

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/ostnytt/filmade-valdtakter-pa-sovande-kvinna
Citera
2014-03-03, 18:07
Medlem
Han var alltså sugen på sin dotter/styvdotter? Om jag fattat det rätt. Alternativt dotterns vänner ?
Citera
2014-03-03, 18:30
Medlem
Varför man bajsar eller lägger bajs på sin flickvän är ju lite sådär random. Huvudsakligen på munnen dessutom...
Citera
2014-03-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Varför man bajsar eller lägger bajs på sin flickvän är ju lite sådär random. Huvudsakligen på munnen dessutom...

Haha en brun klump. Att snubben erkänner att det är skit är ju bara roligt . Vilka legender det finns nuförtiden!
Citera
2014-03-03, 20:43
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Haha en brun klump. Att snubben erkänner att det är skit är ju bara roligt . Vilka legender det finns nuförtiden!

En brun klump på munnen. Undrar hon inte om den luktade. Alltså vad märkligt jag kan tänka mig hur denne Bajs-Janne eller Jan Banff har gått runt i lägenheten och kännt sig lite skitenödig men hållit sig och hållit sig och hoppats att hans flickvän ska ta sömntabletter idag. När de ligger sked och somnar in så sakta drar han undan armen och försiktigt ställer sig ovanför sin partner och skiter henne en klump på munnen. Haha vilket totalt idiot, Bajs-Janne.

"Jaha du Janne jag ser hör att du förekommer i Lexbase, är det någonting jag behöver veta?"

"Jo just det ja jo jag har väl kört för fort någon gång.... och så råkade jag bajsa min flickvän i ansiktet när hon sov och jag råkade lämna en kamera på toaletten när min dotter skulle kissa." - Bajs-Janne från Finspång
Citera
2014-03-03, 20:54
Medlem
Bajsfacistens avatar
http://www.finspang.se/upload/ekonomi/%C3%A5rsredovisning/finsp%C3%A5ngs-tekniska-verk/%C3%85rsrapport%20VA%202010.pdf

Tro på FAAAN att Jan Banff arbetar (iaf arbetat) som driftsansvarig för pumpstationer på ett RENINGSVERK i Finspångs kommun. Vilken Bajs-Janne.
Citera
2014-03-03, 20:54
Medlem
Cmlhas avatar
Någon som sitter på domen?
Skulle gärna vilja läsa hans förklaring om hur fan han lyckades bajja sambon på munnen..
Min gissning är ju ass-to-mouth när hon sover..
Citera
2014-03-04, 15:23
Medlem
Bajsfacistens avatar
Här kommer domen på bajsvåldtäktspedofilen Janne "Facerape" Banff

Norrköpings Tingsrätt - B 109-14 - 3 Mars 2014

JAN Henrik Banff - 740802-6636
Kränkande fotografering
Våldtäkt

Fängelse 3 år
Skadestånd 7000 kr till flickan
Skadestånd 165 000 kr till facerapeoffret

Dottern är 13 år som han har smygfilmat 10 januari 2014.

"Jan Banff har berättat: Han har problem med sina tarmar efter en resa i Afrika för
ett tjugotal år sedan, vilket gör att han måste gå på toaletten ofta. Vid tillfället hade
han ont i stjärten och tog med sig en kamera till badrummet för att undersöka om
han behövde uppsöka läkare. Sedan han tittat på filmen raderade han den och lade
kameran i en korg i badrummet innan han gick därifrån. Han måste i samband
därmed ha kommit åt inspelningsknappen på kameran. - Han ville inte gå på den
mindre av lägenhetens toaletter eftersom den är i anslutning till det rum där Isabelle
Lindvall och hennes kamrater befann sig.
"

Varför behöver kan filma om han är dålig i magen? Och varför ber han sedan flickan gå att duscha och inte filma sig själv när han skiter när kamera håller på att spela in?

"Desireé Lindvall har i det förhör som hållits med henne under förundersökningen
och som spelats upp berättat: Isabelle hade lämnat lägenheten med sina kamrater.
Hon gick till badrummet, där det också finns en toalett, för att duscha. Dessförinnan
hade Jan Banff tjatat på henne flera gånger att hon skulle gå och duscha. Strax innan
hon gick till badrummet hade han varit där trots att det fanns två toaletter i
lägenheten. När hon hade satt sig på toaletten i badrummet upptäckte hon en kamera
i en korg mittemot toaletten. Kameran spelade in. Hon stängde av inspelningen och
tittade på filmen som visade hur Jan Banff gömde kameran och därefter gick ut från
badrummet innan hon själv kom in i badrummet. I samband med att Jan Banff
lämnade badrummet kunde man på filmen höra honom säga att det nu var ledigt i
badrummet.

[...]

Vid tiden för den händelse som avses med åtalet hade Jeanette Sjöberg flyttat hem till
Jan Banff och bodde tillsammans med honom sedan fem dagar tillbaka.

Dvs så är det inte samma personer som blir filmade på skithuset som blivit våldtagen.

Rörande våldtäkterna och "facerapen" 20 november 2013 – 8 december 2013.

Åklagaren har förevisat nio filmsekvenser. På fem av dessa återges sexuella
handlingar bestående i dels beröring av könsorgan med fingrar, penetration med ett
finger och penetration med två fingrar, dels penetration med ett finger och med
penis.

[...]

Åklagaren har också förevisat två bilder där målsäganden på den ena har en brun
klump på sin mun och på den andra har en brun besudling som täcker hennes mun.
Jan Banff har bekräftat att det bruna på bilderna är avföring och har i denna del
berättat att han har en dålig mage, att han försökte torka bort avföringen med en
handduk och i samband med det tog fotografier för att det var mörkt i rummet
. Han
har tillbakavisat att han skulle tycka att det är sexuellt upphetsande med avföring.
Jan Banff har inte kunnat lämna någon rimlig förklaring till hur avföringen
hamnade i målsägandens ansikte. Hans förklaring till att avföringen förekommer på
bilder framstår också som en efterhandskonstruktion. Av en filmsekvens från det
tillfälle då målsäganden hade lila färg på sina trosor framgår att ett av Jan Banffs
fingrar är brunfärgat
. Tingsrätten utgår därför ifrån att det är vid samma tillfälle som
Jan Banff avsatt besudlingen i målsägandens ansikte.
"
Citera
2014-03-18, 10:52
Medlem
Är det inte lite underligt att först så är det noga med sekretessen, till exempel "Jon Banff ska utge skadestånd till sekretess B". Men senare i domen så skrivs namnet ut? Sedan när har två målsägande där skrivs ut vilken släktrelation de har, så borde väl båda vara sekretess? Är ju inte så svårt att leta upp det sekretessbelagda namnet om vet det ena och deras relation.

Slås av att han ser så normal ut. Visar igen att det inte går att se på en person vem personen egentligen är

Bild från Eniro
Bild från Norrköpings Tidning

Handlingarna låter inte friska, kanske borde han dömts till psykiatrisk vård. Eller så är han bara en egoistisk och respektlös person med udda sexuella böjelser och då är ju fängelse rätt påföljd.

Lite förvånad att de skriver "Det saknas anledning att ifrågasätta Jan Banffs uppgifter om att han kommer att förlora sin anställning om han döms till ett längre fängelsestraff" och därför sätter ned strafftiden. Bode de inte ta reda på om det ligger till så och inte bara anta? Fast om de frågar arbetsgivaren så kanske de bryter mot någon typ av lag i att de avslöjar att han är dömd. Även om arbetsgivaren troligen får veta ändå.
Citera
2014-03-18, 12:26
Medlem
Onanikrems avatar
Bajsa sin sambo i ansiktet när hon sover, det var något nytt.
Tänk att jag aldrig kom på det.

Undrar vad som rör sig i Jannes lilla hjärna egentligen?
Han är ju påhittig iallafall det lilla livet.
Citera
2014-03-18, 13:07
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motkraft
Är det inte lite underligt att först så är det noga med sekretessen, till exempel "Jon Banff ska utge skadestånd till sekretess B". Men senare i domen så skrivs namnet ut? Sedan när har två målsägande där skrivs ut vilken släktrelation de har, så borde väl båda vara sekretess? Är ju inte så svårt att leta upp det sekretessbelagda namnet om vet det ena och deras relation.

Slås av att han ser så normal ut. Visar igen att det inte går att se på en person vem personen egentligen är

Bild från Eniro
Bild från Norrköpings Tidning

Handlingarna låter inte friska, kanske borde han dömts till psykiatrisk vård. Eller så är han bara en egoistisk och respektlös person med udda sexuella böjelser och då är ju fängelse rätt påföljd.

Lite förvånad att de skriver "Det saknas anledning att ifrågasätta Jan Banffs uppgifter om att han kommer att förlora sin anställning om han döms till ett längre fängelsestraff" och därför sätter ned strafftiden. Bode de inte ta reda på om det ligger till så och inte bara anta? Fast om de frågar arbetsgivaren så kanske de bryter mot någon typ av lag i att de avslöjar att han är dömd. Även om arbetsgivaren troligen får veta ändå.

Nej det är två olika saker.

Målsägande B är en våldtäkt och bajsning på en person som inte har med familjen med flickan som blev smygfilmad. Målsägande B är inte flickans mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in