Citat:
Ursprungligen postat av
Graver
Du har rätt, men hittar farbror blå "5 för 500" skickat från dig till langaren så lär du med största sannolikhet åka på en husis och då är du rökt.
Har du tur blir du bara kallad till förhör.
Husis? Nej era jävla amatörer... Är du över 18, har du otur blir du kallad till förhör, då för att de antagligen vill ha vittnen mot dealern. Är du under 18 har du otur får du ett besök av polisen enligt Linköpingsmodellen, dock kan era föräldrar då be dom dra och de kan inte säga så mycket. (Om du bara har köpt)
Samt är ni nojiga så behandla er inte med kriminellt folk, svårare än så är det inte. Finns inget du kan göra som skriva 5 för 5 eller kan man köpa en 5-växlad grön cykel, för att vilseleda polisen..