2014-03-15, 02:20
Medlem
Femdomfjantens avatar
Är inte blont hår en fertilitets markör, småbarn kan ha blont hår men när de växer upp så mörknar det. Blont talar om för mannen att hon är ung och kanske lättare blir gravid.
Citera
2014-03-15, 02:30
Medlem
FittJannes avatar
Varför gillar du pizza? När du svarat på den frågan så är du nära en lösning på frågan. Tänk.
Citera
2014-03-15, 02:32
Bannlyst
spelar ingen roll bara tjejen är snygg men jag själv tycker inte blåa ögon till exempel som de flesta blondiner har passar med blont hår. Bruna ögon däremot med blont hår och solbränd hy är SKIT snyggt medans vit hy blåa ögon och svart hår är skit snyggt.
Citera
2014-03-15, 02:33
Medlem
NovaOculuss avatar
Det känns rent och professionellt, med rent menar jag genetiskt rent
Citera
2014-03-15, 10:09
Bannlyst
Det roliga är när man går på stan och ser en kvinna som går framför en med långt blont hår så tror man automatiskt att hon är vacker men ibland så när de vänder sig om så är det en kärring på 80 år med rynkor osv.
Citera
2014-03-15, 14:24
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokingfox
Nej fyfan hade sex med en rödhårig i helgen. Alldeles för bleka och om dom nu har lite hår på muffen så ser det konstigt ut
Sluta ligg med gingers.

Jag gillar alla hårfärger förutom grått och det värsta av allt, platinablont. Fan va fult det är.
Dock föredrar jag mörkrött eller brunt hår.
Citera
2014-03-15, 15:52
Medlem
smokingfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NukeTheMiddleEast
Hade du, verkligen? Jag är avis.

Var hittar man rödhåriga tjejer egentligen? Jag ser endast dessa i porrfilmer.
Norrtälje då. Men vafan man ser ju dom rätt ofta bara gå ut på någon större krog på Stureplan så hittar du nog
Citera
2014-03-15, 17:23
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpos
Varför tycker killar att blont hår är så attraktivt? (Ni som nu tycker det).

Känner som majoriteten faller för det...

But why?

Hon var sä snäll och medgörlig.

Därför tycker jag blondiner är fina
Citera
2014-03-15, 20:59
Medlem
Det är ovanligt med naturliga blondiner, och unikhet är vansinnigt attraktivt i dagens samhälle där alla bara ska vara kopior.

Utöver det så känner jag att blondhet utstrålar en slags frisk fräshhet, det är ett tecken på välmående och livslust och glädje i mina ögon. Brunetter känns så stereotypt deppiga.

(Ungefär samma känslor gäller för övrigt för naturligt rödhåriga. Mums!)
Citera
2014-03-15, 21:22
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Har alltid tyckt mörkt hår på tjejer ser bäst ut av någon anledning, dras mer till mörkhåriga tjejer än blonda även om båda hårfärgerna är attraktiva.
Citera
2014-03-15, 21:41
Medlem
Stivalis avatar
I Norden är de flesta blondiner väldigt färglösa & bleka & deras hår är ofta platt & tunt. Jag kan gilla hårdsminkade bimbos som sett till att få volym på håret, typ Victoria Silvstedt & dylikt. Annars är blondiner i Sverige verkligen inget vidare om de dessutom kör osminkat med blåa ögon. Då blir det riktigt blekt.

"Risken" med blondiner i Sverige är att de inte alls ser bra ut osminkade & ostylade.

Däremot gillar jag starkt den mera latinska blondinen eller Balkan eller dylikt. Eller överlag mörkare tjejer med blonderat hår. Stark färg på hår & hud är ju viktigt & volym på håret.

Ska kanske tillägga att blek hy också kan vara riktigt attraktivt om håret är mörkt. Kontrasten alltså. Både ljus hy & ljust hår blir däremot ingen höjdare.
Senast redigerad av Stivali 2014-03-15 kl. 21:46.
Citera
2014-03-16, 12:34
Medlem
Blont hår och gröna ögon.. wow det finaste som finns. Varför ? Ingen aning. En ljus ängel kan man inte säga nej till..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in