Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyColtrane
Fina pjucks! Mycket sko för pengarna, finns väl nästan inget ont att säga om meermin förutom deras horribla leveranstider

...och deras slarviga detaljarbete, sneda sömmar och medaljonger, innesulor som inte riktigt passar, hårda gummisulor, ännu hårdare hälpartier, och den mest illasittande läst jag någonsin provat (Hiro).
Inget nytt i min kritik, men nu kände jag att jag var tvungen att balansera upp rapporteringen en smula (igen).