Jag letar efter en rulle som jag kommer ihåg två scener ifrån. Första så står de flera personer på en inomhus station och jag tror att dom kör två eller fler wholecars och då springer de in väktare men dom är hotfulla och fortsätter måla och väktarna står kvar längre bort. På den andra går dom in på en yard nere i tunnlarn och frågar en förare om de e lugnt om dom målar. Riktigt galna snubbar helt enkelt. Kommer inte ihåg vilket land men svenskar va dom inte.
Jag sitter för tillfället ute på landet utan dator så jag har bara mobilen och när jag trycker på länken står det att videon är blockad på grund av nån upphovsrätt grej i mitt land eller nått sånt orkade inte läsa nogrant. kan du skriva namnet på den så kan jag söka själv? Tack!
Jag sitter för tillfället ute på landet utan dator så jag har bara mobilen och när jag trycker på länken står det att videon är blockad på grund av nån upphovsrätt grej i mitt land eller nått sånt orkade inte läsa nogrant. kan du skriva namnet på den så kan jag söka själv? Tack!