2014-03-14, 15:14
Medlem
Risplockarns avatar
Antagligen hos mormor och morfar.. Tror det var julafton, men minnet sviker mig.
Citera
2014-03-14, 15:38
Medlem
Satt hemma hos en polare och lirade xbox, kommer på att jag har en färdigrullad med mig så vi stoppar spelet och tänder den. Blev redigt stukad och fortsätter matchen, får sen ett samtal från morsan som ringer och påminner om att vi har familjefoto om 30 min
Var bara att pallra sig dit och försöka att inte se så jävla hängig ut
Kan tillägga att resultatet av kortet blev sådär, har en tendens att alltid få röda och hängiga ögon vilket syns ganska väl på kortet. well well bra minne ändå
Citera
2014-03-14, 16:39
Medlem
Shine_s avatar
På en pir ute i Gagnes med lite blandade indiska män, några "heliga" snubbar samt några riktiga skummisar. Var jävligt awkward men också väldigt skoj. De hade en fet chillum som passades konstant

Annars har jag varit stenad på en mindre sammankomst hos en vän, som helt oväntat hade bjudit dit en av hennes kompisar som snart är färdig polis...ganska nojjigt, men tack och lov stod jag för matlagningen och kunde låtsas va jävligt distraherad av den.
Citera
2014-03-14, 20:13
Medlem
Lefteyes avatar
När jag körde upp. Klarade det galant!
Citera
2014-03-14, 20:23
Bannlyst
På möte med soc för att ansöka om existensminimum.
Citera
2014-03-14, 20:45
Medlem
I gymnasiet på lektionerna. Vi va 4 st i klassen som rökte konstant, slog på vid första rasten sen in på lektion, och så satt vi alltid längst fram när vi var rökta o ställde helt orelevanta frågor. Har senare i livet delat en gås med den läraren. Det var nog därför farbror blå aldrig kom o hälsade på lektionen.

På en parkbänk utanför nordiska museet. Inte så konstigt kanske.
Men man fick många föraktande blickar. Men minst lika många gillande leenden.

När jag åkte på blåskontroll av snuten, o skulle förklara varför det skulle ge utslag iom att jag precis percat tungan o va tvungen att skölja med listerin, vilket jag hade gjort precis... Dom kollade på mej som jag precis landat på jorden.
- vi har ju sagt att det ser bra ut 2ggr nu.
Har du gjort nåt annat ikväll?
Började flabba o på nåt sätt så klarade jag mej därifrån UA.
Tjänstefel?
Citera
2014-03-14, 20:58
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrHess
I gymnasiet på lektionerna. Vi va 4 st i klassen som rökte konstant, slog på vid första rasten sen in på lektion, och så satt vi alltid längst fram när vi var rökta o ställde helt orelevanta frågor. Har senare i livet delat en gås med den läraren. Det var nog därför farbror blå aldrig kom o hälsade på lektionen.

På en parkbänk utanför nordiska museet. Inte så konstigt kanske.
Men man fick många föraktande blickar. Men minst lika många gillande leenden.

När jag åkte på blåskontroll av snuten, o skulle förklara varför det skulle ge utslag iom att jag precis percat tungan o va tvungen att skölja med listerin, vilket jag hade gjort precis... Dom kollade på mej som jag precis landat på jorden.
- vi har ju sagt att det ser bra ut 2ggr nu.
Har du gjort nåt annat ikväll?
Började flabba o på nåt sätt så klarade jag mej därifrån UA.
Tjänstefel?

Under gymnasiet hade jag och mina vänner en liknande relation med en lärare haha.
Har länga viljat ta en gås med honom. Du kan inte skriva om hur det blev så i tripp och rusrapporter? Eller i denna tråd om de inte var så spektakulärt?

Roliga poliser. Om jag vore polis hade jag lätt tagit in dig på piss.
Citera
2014-03-14, 22:34
Medlem
En militärbas någonstans i utkanten av GBG.
Jag och en kompis skulle göra rekryteringstesterna för GMU. Så vi tog tåget till GBG ifrån Trollhättan med order om att infinna oss på basen före klockan 23:00 (tror jag det var)

Men vi anlände i GBG 3 timmar för tidigt. Med oss hade vi en tredje kompis vars flickvän hade en lägenhet i Partille. Så det slutade med att vi alla satt och delade en blunt ute på hennes balkong.

Stenade och livrädda anlände vi till basen 5 minuter för sent. Det satt en väggdosa med en knapp på vid vaktbåset som man skulle prata i för att bli insläppt. Även fast vakten upprepade gånger sa att jag inte behövde hålla in knappen, så gjorde jag det endå, va för nojj för att lyssna. Han blev aningen irreterad.

Men allt gick bra, vi vandra runt där inne på området i en 10 min och prata om hur sjukt allting var. Blev insläppta till sovsalen och gick direkt till sängs. Kunde dock ej sova för jag var övertygad att en kille på andra sidan rummet var en seriemördare som skulle strypa oss i sömnen, med god anledning vill jag tillägga, då han suttit blixtstilla med vidöppna ögon och bara stirrat in i väggen ända sedan jag först sett honom.

Jävligt bränd dagen efter så dom teoretiska testerna gick väl lite sådär. Ingenting jag skulle rekommendera.
Citera
2014-03-14, 23:10
Medlem
Flashborns avatar
Bollhavet på McDonalds
Citera
2014-03-15, 04:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PotRocker
Som rubriken lyder, vart är det underligaste stället du vart stukad på?

Själv så blir det nog: Under pissprov, folksamling på 400 pers och har en natt slutat ovanligt jävla långt ute i skogen under ett besök hos en polare som bor ganska ocentralt

Ett 4-timmars förhör ca 30 min efter att jag rökt olja, den stackars polisen verkade rätt skärrad, blev väl lite filosofiskt.

I samband med en flygrädd tjej, hon skrattade hysteriskt, så gjorde även jag.

Ett föredrag om drogproblem, kunde fan inte sluta garva, blev avhyst.
Citera
2014-03-15, 12:45
Medlem
Trafikpolis razzia vid Tuborg Köpenhamn,
kompis körde sin bil, inget körkort, jag direkt från Chris rökt brunt, satt brevid,
Polisen vinkade in oss, vi bytte plats, jag sa jag tar det,
fick följa med in i bussen, deras alkomätare gick i botten ( jag var alkis på den tiden )
Poliserna började felsöka sin alkomätare och jag började bli hög av det jag rökt innan.
Slog till ordentligt av rökat i polis bussen och jag tänkte bäst att spela dum.
Fick gå balansgång inför alla poliserna, adrenalinet kickade som fan.
Jag hade 30 gram dunder hasch i bilen, tänkte gör jag bort mig hittar polisen det.
Polisen släppte mig, fick köra vidare, tullen i Helsingborgs tog in oss, de hade inge hund.
Vi fick köra vidare och då jag på fyllan även ätit en stor bit hasch i Chris så började de slå på som fan och jag körde på morovägen till musik av Deep Purple, och mina medresenärer i bilen flabbade flera timmar i sträck.
Citera
2014-03-15, 12:54
Medlem
Första dagarna under lumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här