Detta med Lenn*rt var väntat men ändå inte, hur domstolarna ser på olika vittnen och deras
trovärdighet håller väl i stora drag en någolunda röd tråd,men vad gäller just Lenn*rt så visste
man inte riktigt vad man skulle tro. Men tydligen har han gjort ett intryck på domarna,
helt otroligt av Lenn*rt och jag säger som jag sagt tidigare om Lenn*rt jag,
what a man, what a man.
Citat:
Ursprungligen postat av
Finlisa
Du är kanske inblandad i mordet på något sätt? Man börjar ju undra med hänsyn till ditt otrevliga och kaxiga beteende här i tråden. Möjligen är du naiv, har någon psykisk störning eller liknande för ditt agerande är allt annat än sunt, en frisk människa har ett helt annat beteende.
Får jag fråga, varför är du aktiv här i tråden? Du tillför inte något till tråden överhuvudtaget.
Varenda en skribent som idag tryckt på citera knappen till maskroos inlägg, oavsett om det
handlar om hennes glädje om påföljden eller vem hon umgås med är dom med problem och
er brist på sunt förnuft och klart tänkande är sorgesamt att bevittna. Hon driver med er!
Visst kan man önska att damen själv hade valt att hålla sig ifrån tråden, speciellt idag, men
nu gjorde hon tyvärr inte det valet.
Maskroos val har iallafall
tillfört att du fått skriva av dig, utan hennes inlägg hade
din posthistorik idag legat på noll inlägg.