2014-03-14, 00:08
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tror inte det för att det blir bara ligg 1-2 gånger i månaden om de köper sex jämfört med 1-2 gånger i veckan om de har ett förhållande.
Ja där är vi oense, jag kan inte alls se särskilt många män som kan ställa upp på en sådan deal. Däremot så vet jag att det omvända fungerar, dvs. att kvinnor inte har några större problem med att dela en attraktiv man med en annan kvinna.

Citat:
Poängen är att många män idag inte kan snärja en oattraktiv kvinna.
Många skulle jag vilja påstå är att ta i, men visst finns det en hel del män som har svårt att träffa någon av det motsatta könet. Problemet är att du generaliserar för mycket, det finns en subjektiv sanning i många av dina påståenden. Världen är inte svart-vit, det finns rätt många gråskalor däremellan.

Citat:
Kvinnor är bara på dateing siter för att få uppmärksamhet. Man träffar inte män så i verkliga livet.
Jag är verkligen en nybörjare när det gäller nätdejting, och har bara träffat två stycken som verkade intressanta än så länge, och är egentligen inte intresserad av ett förhållande. Däremot så känner jag ett flertal personer som har träffats på det sättet och idag har ett förhållande. Men visst finns det bekräftelsesökande kvinnor på dessa sajter oavsett hur seriös sidan är.

Mycket kan man säga om dig Babianen, en duktig provokatör är du i alla fall och stundvis är du dessutom jäkligt rolig.
Citera
2014-03-14, 07:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Många skulle jag vilja påstå är att ta i, men visst finns det en hel del män som har svårt att träffa någon av det motsatta könet. Problemet är att du generaliserar för mycket, det finns en subjektiv sanning i många av dina påståenden. Världen är inte svart-vit, det finns rätt många gråskalor däremellan.

Ja som till exempel de här männen, http://www.youtube.com/watch?v=kBm3BLE7MZw Ingen kvinnor kommer ju vilja de här männen. Lösningen är då att de går ihop pch delar på en kvinna.
Citera
2014-03-14, 09:42
Bannlyst
Haha så vidrigt. Hellre ensam och oknullad för resten av livet än att dagligen behöva ta sloppy seconds.
Citera
2014-03-14, 09:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha så vidrigt. Hellre ensam och oknullad för resten av livet än att dagligen behöva ta sloppy seconds.

Om kvinnan inte är oskuld får du sloppy seconds ändå.
Citera
2014-03-14, 10:00
Bannlyst
Citat:
Titta på kvinnans val, a) vara singel mamma/barnlös b) vara gift med 1 incel c) vara gift med flera incels och få bra betalt för det.
Eftersom jag som kvinna väljer a, så behövs det en som väljer c ty för att det ska bli jämt.

Jag tycker bara 1 man skulle vara jobbigt, stackars den som har 2. Hon kommer inte få sova på nätterna, män är snåla, vad man sett på lyxfällan så är de fulaste de snålaste, när kvinnan tar hand om barnen, så ska hon med föräldrapeningen stå för hälften av alla kostnaderna. Det vore mer lönt att dumpa mannen, få underhåll för barnen och bostadsbidrag.
Sen blir det mer att städa och män tar nästan aldrig lika stort ansvar.
Vad det gäller att ta hand om barnen och deras tvätt, mat, läxor så ligger männen efter där med.
Man riskerar att bli våldtagen med, man kan inte sova tryggt jämte en man.
Nu finns det ett fåtal män som inte är såhär, men jag är inte villig att ta risker att träffa fel och andra med mej.
Citera
2014-03-14, 10:00
Bannlyst
Citat:
Om kvinnan inte är oskuld får du sloppy seconds ändå.

Nej det är inte riktigt så jag tolkar uttrycket.
Citera
2014-03-14, 10:45
Medlem
Citat:
Jag tror inte det för att det blir bara ligg 1-2 gånger i månaden om de köper sex jämfört med 1-2 gånger i veckan om de har ett förhållande.

Om jag har tolkat den vidriga thaimassage tråden rätt kan få uppleva någon typ av ejakulering för mellan 300-1000 kr. I med 2 ggr i veckan så skulle det innebära 2400-8000 kr per månad. Och slippa ungar, svartjukedraman(lär ju bli en del med tre män på varje kvinna) och allmänt tjat.

Jag utgår från att tre män inte skulle få tillräckligt av fysisk eller psykisk närhet från bara en kvinna. Dvs om de inte kan ge det till varandra. Då blir det ju plötsligt en ganska bra deal för mannen!

Citat:
Poängen är att många män idag inte kan snärja en oattraktiv kvinna.

Jo, det kan dom. Men vill dom?

Citat:
Kvinnor är bara på dateing siter för att få uppmärksamhet. Man träffar inte män så i verkliga livet.
Två av mina tjejkompisar har fleråriga förhållanden tillföljd av nätdejting. Men det är säkert bara hittepå. Säääkert.
Citera
2014-03-14, 10:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oinone
Om jag har tolkat den vidriga thaimassage tråden rätt kan få uppleva någon typ av ejakulering för mellan 300-1000 kr. I med 2 ggr i veckan så skulle det innebära 2400-8000 kr per månad. Och slippa ungar, svartjukedraman(lär ju bli en del med tre män på varje kvinna) och allmänt tjat.

Jag utgår från att tre män inte skulle få tillräckligt av fysisk eller psykisk närhet från bara en kvinna. Dvs om de inte kan ge det till varandra. Då blir det ju plötsligt en ganska bra deal för mannen!

Hand Job är inte samma sak som penetration.

Lite närhet är bättre än ingen närhet.

Citat:
Jo, det kan dom. Men vill dom?

Nej om de kunde det skulle de inte vara ensamma.
Citera
2014-03-14, 11:18
Medlem
evilgrins avatar
Citat:

Det finns många män idag som inte kan få ett förhållande/sex med en kvinna. En lösning på detta är att ni delar på de kvinnor som är villiga genom att skapa polyandry förhållanden alltså att flera män gifter sig med samma kvinna och försörjer henne i utbyte mot relation/sex. Är detta en bra lösning på problemet?

Stackars kvinna som får ta hand om alla män om dom blir sjuka samtidigt. Har hört att en enda man kan vara rätt så påfrestande vid lite snuva.

Miss Babian: Enligt sannolikhetsläran så kommer dina två hjärnceller att krocka med varandra en vacker dag men fram tills dess får vi väl dras med dina inlägg och trådar. Mig roar du emellanåt iaf så skaka inte för mycket på huvudet än på ett tag
Citera
2014-03-14, 13:51
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:

?? Du är den sista jag trodde propagerande för thai-"massage" som en lösning?
Citera
2014-03-14, 14:45
Medlem
Citat:
Säg att kvinnan vill ha en man som tjänar 600.000 om året (50.000 i månaden) det finns färre sådana män än det finns kvinnor som vill ha sådana män. En del kvinnor kommer därför att få välja mellan en man som tjänar 300.000 om året (25.000 i månaden) eller att leva ensam. Men om 2 män med inkomster på 300.000 om året var slår ihop sina inkomster kommer de tillsammans att tjäna 600.000 om året (50.000 i månaden) då får kvinnan en hög hushållsinkomst och männen får sex/relation. Om kvinnan går med på en sådan relation blir inkomsten till hushållet dubbelt så hög som om hon hade varit med bara 1 man jag tror att det är tillräckligt för att övertyga de flesta kvinnor till att gå med på det.
Varför skulle kvinnorna välja någon bara för att han har pengar? Om vi nu inte pratar om golddiggers.
Citera
2014-03-14, 15:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Varför skulle kvinnorna välja någon bara för att han har pengar? Om vi nu inte pratar om golddiggers.

Därför att män erbjuder antingen gener eller pengar. Om kvinnan inte kan få bra gener kan hon i alla fall få pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in