2014-03-14, 12:47
Medlem
Någon annan som upplever Zlatan på det här viset, första matcherna helt oustanding sen blir han mer och mer osynlig och gör inte ett mål till slut efter 150 matcher kan han fan inte göra mål. Skjuter bara i stolpen eller ribban och blir ikapp sprungen av mertesacker?
Citera
2014-03-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Någon annan som upplever Zlatan på det här viset, första matcherna helt oustanding sen blir han mer och mer osynlig och gör inte ett mål till slut efter 150 matcher kan han fan inte göra mål. Skjuter bara i stolpen eller ribban och blir ikapp sprungen av mertesacker?

Verkar som flera upplever samma sak. Jag tyckte dock inte han fungerade alls första gången jag köpte honom men ska snart ge honom ett nytt försök som anfallare istället för CAM.

Du kanske ska testa att sälja honom och köpa honom på nytt och se om det hjälper
Citera
2014-03-14, 12:59
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adamps
Verkar som flera upplever samma sak. Jag tyckte dock inte han fungerade alls första gången jag köpte honom men ska snart ge honom ett nytt försök som anfallare istället för CAM.

Du kanske ska testa att sälja honom och köpa honom på nytt och se om det hjälper
och Förlora 120k i skatt eller va det blir
Citera
2014-03-14, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adamps

Tänkte sälja han igår och köpa Messi. Men Messi har gått upp 90 K under natten
Citera
2014-03-14, 13:03
Medlem
DAGGER-5s avatar
http://www.futhead.com/14/squads/8174008/ vad tror ni om det här laget ?
Citera
2014-03-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
http://www.futhead.com/14/squads/8174008/ vad tror ni om det här laget ?
För mig fungerade inte Soldado IF så bra, men lycka till
Citera
2014-03-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
http://www.futhead.com/14/squads/8134673/

Kommer Neymar agera som en CAM här?

Bump. Testat laget? Är sugen på att sälja SIF Z och testa något liknande. Men jag tycker att jag brukar ha det ganska enkelt när min motståndare spelar den formationen, fast det kanske bara är slumpen.. Hur är den?
Citera
2014-03-14, 13:23
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
För mig fungerade inte Soldado IF så bra, men lycka till
Soldados Nif va jävligt bra för mig i början iaf , men om inte han funkar får man lira med UP Negredo som ser skön ut
Citera
2014-03-14, 13:34
Medlem
När ni pratar om att i spelet byta kant. Menar ni den menyn man får upp genom det styrkorset (ps3) och välja byta kant där? Byter yttrarna kant då och varar så matchen igenom? Kör med en vänsterfot på LM och högerfot på RM. Men jag föredrar inte inlägg, mycket för att mina inlägg flyger all världens jävla väg. Goare att bryta in i banan och gå på skott isåfall.

Helt värdelös på taktik o så, kör alltid på och ändrat ingenting. Går helt OK ändå
Citera
2014-03-14, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
När ni pratar om att i spelet byta kant. Menar ni den menyn man får upp genom det styrkorset (ps3) och välja byta kant där? Byter yttrarna kant då och varar så matchen igenom? Kör med en vänsterfot på LM och högerfot på RM. Men jag föredrar inte inlägg, mycket för att mina inlägg flyger all världens jävla väg. Goare att bryta in i banan och gå på skott isåfall.

Helt värdelös på taktik o så, kör alltid på och ändrat ingenting. Går helt OK ändå

ja byter du kant in game så byter de sida hela matchen...
Citera
2014-03-14, 13:36
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
ja byter du kant in game så byter de sida hela matchen...
'
Han menar snabbknappen som gör att de byter kant i några min, inte inne i formationen.
Citera
2014-03-14, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixpounder
'
Han menar snabbknappen som gör att de byter kant i några min, inte inne i formationen.

vet jag att han menade och mitt svar står fortfarande fast..använder han snabbknappen för wingswap så byter spelarna kant hela matchen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in