2014-03-13, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej jag gillar inte de scenerna. Det är män som konsumerar den här porren därför kan ni inte gömma er bakom argumentet "jag gillar inte att tjejen har sex med andra män". Det är belägg för att de flesta män skulle tända på att ha ett förhållande där flera män delar på en kvinna.

Haha nejdu. Det är bevis på att dina "belägg" kommer ifrån överkonsumtion av porr..
Flickorna i filmerna är inte ens flickvän.
Hur ofta låter din man dig knulla med andra män?
Citera
2014-03-13, 22:58
Medlem
markus120s avatar
Citat:
1) Om en man inte har fått en flickvän när han är 20 kommer han aldrig att vara attraktiv för kvinnor.

Du är ganska dålig på att ens veta vad som är attraktivt för en kvinna, du tror ju att någon muslulös stenåldersman är vad kvinnor vill ha. Egentligen handlar det ju om att kvinnor av högre klass än dig vill ha ledande män inom vilket fält hon nu än är intresserad av. Är hon konstnärlig lagt är konstnärliga män med mycket talang och karisma alfamännen, är hon intelligent vill hon säkert ha en man som dominerar i sin område av expertis.

Men du tror ju att män attraheras till slampor och kvinnor till porrhingstar och inget kan få dig att tro något annat.

Citat:
2) Det är inte realistiskt för de flesta män att leva utan sex/förhållande i 10+ år. Det är lätt att säga "jag klarar mig utan kvinnor" men det kommer inte att fungera i praktiken.

Vem har sagt att han ska leva utan sex i tio år? Gå och knulla lite horor i Tjeckien, bo i hostel billigt (flyg kostar typ 500-1000 kr) och sedan tänk inte mer på saken och koncentrera på studier eller något annat i 3-4 månader innan det är dags för nästa sexäventyr.

Lite monotont och kanske till och med desperat, men bättre än att ha en hora och andra män i ditt hem varje dag du kommer tillbaka från jobbet/plugget.

Citat:
Lösningen är att flera oattraktiva män slår ihop sina resurser och köper en kvinna tillsammans. Det betyder att männen får sex/förhållande och kvinnan får mycket mer resurser än om hon hade varit till sammans med bara en oattraktiv man.

Nope, män är individualistiskt lagda och tål inte att dela med sig saker med andra män. Vi gillar att ha vår utrymme bara för oss själva.
Citera
2014-03-13, 23:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Haha nejdu. Det är bevis på att dina "belägg" kommer ifrån överkonsumtion av porr..
Flickorna i filmerna är inte ens flickvän.
Hur ofta låter din man dig knulla med andra män?

Alla män konsumerar porr.

Men du önskar att de var din flickvän annars skulle du inte runka till dem.
Citera
2014-03-13, 23:14
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Räkna på det, flyg, hotell, mat, övrigt, du kommer troligen bli blåst eftersom du inte talar språket och så vidare. I längden är det mycket billigare med flickvän även om du måste dela henne med andra män.

Om det inte var svårt att få ligga skulle inte män klaga på det så mycket.

Nej, blåst blir man nog inte om man åker till länder där bordeller är lagliga. I Babianens hemland får man ha en liten annan approach än i Sverige då man letar efter icke-professionella tjejer, särskilt svårt är det dock inte.

Inte tror jag heller att det blir billigare att investera tid och pengar i den typen av förslag som du presenterar. Det är inte särskilt svårt att få ligga om man sänker sina krav, vilket man ju med ditt förslag verkligen skulle göra.

Jag provade för ett tag sedan på nätdejting och trodde att det skulle vara helt omöjligt att få till en träff med tanken på ration mellan kvinnor och män på sådana siter, samt alla bekräftelsesjuka kvinnor som man har hört skall finnas. Otroligt nog så har jag blivit kontaktad av väldigt många kvinnor, men då är dom oftast rätt så desperata efter att bilda familj (den biologiska klockan tickar på snabbt efter trettio) eller har redan barn och svårigheter att träffa män för en långvarig relation. Båda dessa alternativ känns ju bättre än ett polyamoröst förhållande där kvinnan har mannen i ledband.
Citera
2014-03-13, 23:14
Bannlyst
Citat:
Alla män konsumerar porr.

Men du önskar att de var din flickvän annars skulle du inte runka till dem.

Det är nog många som gör ja.

Nej det gör jag inte.
Hur var det nu med din man? Låter han dig ligga med andra? Han måste ju vara lika sjuk som alla andra eller hur?
Vad skulle hända med dig om du fick för dig att ligga med någon annan?
Senast redigerad av therefore 2014-03-13 kl. 23:18.
Citera
2014-03-13, 23:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markus120
Du är ganska dålig på att ens veta vad som är attraktivt för en kvinna, du tror ju att någon muslulös stenåldersman är vad kvinnor vill ha. Egentligen handlar det ju om att kvinnor av högre klass än dig vill ha ledande män inom vilket fält hon nu än är intresserad av. Är hon konstnärlig lagt är konstnärliga män med mycket talang och karisma alfamännen, är hon intelligent vill hon säkert ha en man som dominerar i sin område av expertis.

Men du tror ju att män attraheras till slampor och kvinnor till porrhingstar och inget kan få dig att tro något annat.

Om kvinnors instinkter utvecklades på stenåldern är det logiskt att de vill ha stenålders män.

Nej kvinnor vill bara ha en man som är aggressiv och kan sätta på dem hårt. Om du inte är en sådan man kommer ingen kvinna att vilja ha sex med dig.

Citat:
Vem har sagt att han ska leva utan sex i tio år? Gå och knulla lite horor i Tjeckien, bo i hostel billigt (flyg kostar typ 500-1000 kr) och sedan tänk inte mer på saken och koncentrera på studier eller något annat i 3-4 månader innan det är dags för nästa sexäventyr.

Lite monotont och kanske till och med desperat, men bättre än att ha en hora och andra män i ditt hem varje dag du kommer tillbaka från jobbet/plugget.

Säg flyg 1000, boende 1000, horor 1000 det blir 3000 för att få ligga 1-2 gånger i månaden. Om du kan klara sig på sex 1 gång i månaden så gör det.

Citat:
Nope, män är individualistiskt lagda och tål inte att dela med sig saker med andra män. Vi gillar att ha vår utrymme bara för oss själva.

Alternativet är att inte få någon partner.
Citera
2014-03-13, 23:21
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
1) Om en man inte har fått en flickvän när han är 20 kommer han aldrig att vara attraktiv för kvinnor.

Stämmer inte alls, det går att ändra.
Citera
2014-03-13, 23:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Nej, blåst blir man nog inte om man åker till länder där bordeller är lagliga. I Babianens hemland får man ha en liten annan approach än i Sverige då man letar efter icke-professionella tjejer, särskilt svårt är det dock inte.

Inte tror jag heller att det blir billigare att investera tid och pengar i den typen av förslag som du presenterar. Det är inte särskilt svårt att få ligga om man sänker sina krav, vilket man ju med ditt förslag verkligen skulle göra.

Jag provade för ett tag sedan på nätdejting och trodde att det skulle vara helt omöjligt att få till en träff med tanken på ration mellan kvinnor och män på sådana siter, samt alla bekräftelsesjuka kvinnor som man har hört skall finnas. Otroligt nog så har jag blivit kontaktad av väldigt många kvinnor, men då är dom oftast rätt så desperata efter att bilda familj (den biologiska klockan tickar på snabbt efter trettio) eller har redan barn och svårigheter att träffa män för en långvarig relation. Båda dessa alternativ känns ju bättre än ett polyamoröst förhållande där kvinnan har mannen i ledband.

1) Även om du går på bordell måste du ändå åka utomlands varje gång du vill ligga.

2) Nej ni får inte ligga även om ni sänker kraven till 0,

Citat:
Efter bara några timmar med Badoo är jag i chock. Inte på grund av de snuskiga förslagen, utan av trycket. På bara några timmar har 500 killar markerat att de vill träffa mig, jag har fått 80 mail varav många med komplimanger och konkreta förslag på att ses redan ikväll.

http://www.alltomstockholm.se/stadsliv/article4084410.aos

3) "Dear Penthouse..."
Citera
2014-03-13, 23:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Stämmer inte alls, det går att ändra.

Om du inte är attraktiv när du är 20 kommer du inte att vara attraktiv när du är 40.
Citera
2014-03-13, 23:40
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
1) Även om du går på bordell måste du ändå åka utomlands varje gång du vill ligga.

Det är nog ett mer lockande alternativ, för dom flesta män än att dela en kvinna med en annan man.

Citat:
2) Nej ni får inte ligga även om ni sänker kraven till 0,
Jag kommer aldrig att sänka mina krav. Men självklart är det lättare att snärja en mindre attraktiv kvinna som inte uppvaktas lika flitigt av andra män, vad är det som är så svårt att förstå med det?

Citat:
http://www.alltomstockholm.se/stadsliv/article4084410.aos

3) "Dear Penthouse..."
Jaja, alla datingsidor är precis som ragg-appen kopplad till sajten badoo. Jag tror även att det är ganska så åldersrelaterat.
Citera
2014-03-13, 23:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är nog ett mer lockande alternativ, för dom flesta män än att dela en kvinna med en annan man.

Jag tror inte det för att det blir bara ligg 1-2 gånger i månaden om de köper sex jämfört med 1-2 gånger i veckan om de har ett förhållande.

Citat:
Jag kommer aldrig att sänka mina krav. Men självklart är det lättare att snärja en mindre attraktiv kvinna som inte uppvaktas lika flitigt av andra män, vad är det som är så svårt att förstå med det?

Poängen är att många män idag inte kan snärja en oattraktiv kvinna.

Citat:
Jaja, alla datingsidor är precis som ragg-appen kopplad till sajten badoo. Jag tror även att det är ganska så åldersrelaterat.

Kvinnor är bara på dateing siter för att få uppmärksamhet. Man träffar inte män så i verkliga livet.
Citera
2014-03-13, 23:52
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Om du inte är attraktiv när du är 20 kommer du inte att vara attraktiv när du är 40.

Nja, fast man kan vara attraktiv fast fucked up... och sen fixa det lite.

Citat:
Kvinnor är bara på dateing siter för att få uppmärksamhet. Man träffar inte män så i verkliga livet.

Går utmärkt att träffa kvinnor från dejtingsidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in