2014-03-12, 08:13
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson94
Under högstadiet gick Håkan i samma klass som Ebba von sydow

Nej det gjorde han inte, om nu inte 74-or och 81-or gick i samma klass på deras skola. De lär vara bekanta sedan gammalt men inte på det sättet.
Citera
2014-03-13, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Nej det gjorde han inte, om nu inte 74-or och 81-or gick i samma klass på deras skola. De lär vara bekanta sedan gammalt men inte på det sättet.

Vad jag minns gick de på samma skola? Och Ebba jobbade ju som musikredaktör på P3 ett tag och då träffades de nog i det sammanhanget. Jag tror inte de direkt umgås idag och jag är säker på att de inte gjorde det förr.
Citera
2014-03-13, 12:31
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Vad jag minns gick de på samma skola? Och Ebba jobbade ju som musikredaktör på P3 ett tag och då träffades de nog i det sammanhanget. Jag tror inte de direkt umgås idag och jag är säker på att de inte gjorde det förr.

Eh...jaha? Det enda jag påstår är att de inte gärna kan ha gått i samma klass som Svensson skrev då det skiljer sju år mellan dem. Sedan har jag hört att de känt varandra tidigare men var och hur har jag inte lagt på minnet.
Citera
2014-03-13, 17:45
Medlem
Citat:
Eh...jaha? Det enda jag påstår är att de inte gärna kan ha gått i samma klass som Svensson skrev då det skiljer sju år mellan dem. Sedan har jag hört att de känt varandra tidigare men var och hur har jag inte lagt på minnet.

Sorry! menade inte att citera din kommentar utan den andra som skrev att de gick i samma klass.
Citera
2014-03-13, 18:23
Medlem
psaks avatar
Citat:
Sorry! menade inte att citera din kommentar utan den andra som skrev att de gick i samma klass.

Okej
Citera
2014-03-13, 22:24
Medlem
Svensson94s avatar
Citat:

Menar att dem gick i samma skola, ursäkta.
Källa: http://www.youtube.com/watch?v=YIrYE3jbJIA
Citera
2014-03-14, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson94
Menar att dem gick i samma skola, ursäkta.
Källa: http://www.youtube.com/watch?v=YIrYE3jbJIA

Extremt roligt klipp, Ebba som är någon självutnämnd stilexpert ser ut som hej kom och hjälp mig i tacky klänning och fet, glansig hy. Håkan, som är mer anspråkslös på det planet, har en tidlös stil som funkade då, idag och förmodligen även om 100 år. Folk som alltid brukar sönderanalysera klipp på Håkan för att se om han verkar tjackad kan ju istället kolla på Ebba. Hon ser helt borta ut tycker jag, kanske hon bara var lite full. Hon hade ju stora problem med dåligt ölsinne under den perioden, portad från Stureplan och allt för att hon jämt blev för full och ful i mun
Citera
2014-03-16, 16:04
Medlem
Webcomics avatar
Varken Håkan eller hans tjej finns att söka på ratsit? Var bor han och är han tillsammans med samma tjej som för tre år sen ca?
Citera
2014-03-17, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Webcomic
Varken Håkan eller hans tjej finns att söka på ratsit? Var bor han och är han tillsammans med samma tjej som för tre år sen ca?

De har nog skyddat sina uppgifter då Håkan har synts så extremt mycket i media senaste tiden. En gissning är att de fått påhälsning av fans vid bostaden några gånger för mycket. Jag skulle tro att de fortfarande bor ihop, de har varit tillsammans länge nu vad jag förstår och har även barn, Håkan låter väldigt lycklig och familjeorienterad i de intervjuer jag har läst. Eftersom de verkar ha ansökt om att ha skyddade uppgifter så känns det väl lämpligt att inte skriva ut adressen här.
Citera
2014-03-29, 08:50
Medlem
Webcomics avatar
Citat:
De har nog skyddat sina uppgifter då Håkan har synts så extremt mycket i media senaste tiden. En gissning är att de fått påhälsning av fans vid bostaden några gånger för mycket. Jag skulle tro att de fortfarande bor ihop, de har varit tillsammans länge nu vad jag förstår och har även barn, Håkan låter väldigt lycklig och familjeorienterad i de intervjuer jag har läst. Eftersom de verkar ha ansökt om att ha skyddade uppgifter så känns det väl lämpligt att inte skriva ut adressen här.

Nej fans kan vara galna ibland jag menade inte att nån skulle skriva ut hans bostadsadress! Ville bara ha en liten vink om var i Göteborg om du förstår.
Citera
2014-03-29, 08:58
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webcomic
Nej fans kan vara galna ibland jag menade inte att nån skulle skriva ut hans bostadsadress! Ville bara ha en liten vink om var i Göteborg om du förstår.
Han bor i Frölunda har jag för mig.
Citera
2014-03-29, 12:00
Medlem
TiramiSues avatar
Håkan bor i Haga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem