2014-03-13, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hon har ju inte sex med alla 3 samtidigt. Männen kan ha olika dagar då de får ligga.

2) Det spelar ingen roll vad männen tycker om varandra de har inget val a) dela på en kvinna b) ha ingen kvinna.

3) Det är för att båda männen jobbar heltid som hon kah jobba deltid därmed försörjer de henne. Jag är säker på att hon skulle kunna sluta jobba helt om hon ville det.

Men då faller ditt exempel, och du loopar trams och inkorrekta slutsatser, det finns inte svenska kvinnor som accepterar ditt upplägg. Hitta några så reviderar jag min åsikt.

PS. Hon jobbar inte deltid, hon jobbar mer än 100 %. Och nej, hon skulle kunna sluta jobba med båda om hon så ville, men ändå så väljer hon aktivt att jobba med båda. Du hittar bara på när du inte har någon aning om deras situation.
Citera
2014-03-13, 20:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Men då faller ditt exempel, och du loopar trams och inkorrekta slutsatser, det finns inte svenska kvinnor som accepterar ditt upplägg. Hitta några så reviderar jag min åsikt.

PS. Hon jobbar inte deltid, hon jobbar mer än 100 %. Och nej, hon skulle kunna sluta jobba med båda om hon så ville, men ändå så väljer hon aktivt att jobba med båda. Du hittar bara på när du inte har någon aning om deras situation.

1) Varför? Att en kvinna är tillsammans med till exempel 2 män betyder inte att hon måste ha sex med båda på samma gång. De kan turas om varannan dag.

2) Det står här,

Citat:
Erik och Hampus jobbar heltid.

– Jag kan ha lyxen att jobba halvtid, och då hinner jag göra det mesta av tvätt, matlagning och städning så att det är klart när Erik och Hampus kommer hem, säger Linda.

De jobbar skift, och de helger då två jobbar finns ändå en vuxen hemma hela tiden för att "sköta markservicen".

Jag utgår ifrån att kvinnan kan hota att lämna relationen om männen inte försörjer henne. Eftersom männen redan går med på att hon jobbar deltid/halvtid är det sannolikt att de skulle gå med på att hon slutade jobba.
Citera
2014-03-13, 21:00
Medlem
Riktigt dålig deal för killarna. Det är inte heller de snygga tjejerna som går med på detta. Så att betala en tjock kvinna ett par tusen i månaden endast för att knulla henne är så jävla dåligt. Sen tror jag man får kväljningar när man tänker att 12 andra män knullar henne regelbundet. Nä fyfan.
Citera
2014-03-13, 21:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Riktigt dålig deal för killarna. Det är inte heller de snygga tjejerna som går med på detta. Så att betala en tjock kvinna ett par tusen i månaden endast för att knulla henne är så jävla dåligt. Sen tror jag man får kväljningar när man tänker att 12 andra män knullar henne regelbundet. Nä fyfan.

Det är inte alls en dålig deal a) männen får ligga b) det är billigare än att köpa sex. Ja kvinnan kommer troligen att vara fet men det är bättre att inte ha någon kvinna alls.
Citera
2014-03-13, 21:06
Bannlyst
Citat:
1) Varför?

2) Det står här,

Jag utgår ifrån att kvinnan kan hota att lämna relationen om männen inte försörjer henne. Eftersom männen redan går med på att hon jobbar deltid/halvtid är det sannolikt att de skulle gå med på att hon slutade jobba.

För att det inte finns svenska kvinnor som ställer upp på det, måste jag upprepa mig hela tiden?

De startade sin klädaffär efteråt, hon valde alltså att gå upp i arbete. Lustigt! Det borde vara tvärtom om man ska lyssna på dina bisarra slutsatser. Dina antaganden är fel, men det beror på att du inte förstår, så jag ska inte komma med invektiv och tillmälen.
Citera
2014-03-13, 21:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
För att det inte finns kvinnor som ställer upp på det, måste jag upprepa mig hela tiden?

De startade sin klädaffär efteråt, hon valde alltså att gå upp i arbete. Lustigt! Det borde vara tvärtom om man ska lyssna på dina bisarra slutsatser. Dina antaganden är fel, men det beror på att du inte förstår, så jag ska inte komma med invektiv och tillmälen.

1) Hur vet du det? Jag har förklarat varför det är ett logiskt val för en kvinna som inte kan få en attraktiv man.

2) Det står fortfarande att männen jobbade heltid och kvinnan jobbade halvtid. Eftersom hon hade 2 män som försörjde henne hade hon tid att lira runt med en klädaffär.
Citera
2014-03-13, 21:10
Bannlyst
Citat:
1) Hur vet du det? Jag har förklarat varför det är ett logiskt val för en kvinna som inte kan få en attraktiv man.

2) Det står fortfarande att männen jobbade heltid och kvinnan jobbade halvtid. Eftersom hon hade 2 män som försörjde henne hade hon tid att lira runt med en klädaffär.

Jag har motbevisat varför det inte är ett logiskt, eller ens tänkbart, val och varför du inte kommer att hitta några svenska kvinnor som ställer upp på det. Du kommer troligtvis inte heller att hitta män som är med på upplägget heller, med tanke på deras uppoffringar.

Det är ingen lösning, som du påstår, det är inte ens i närheten faktiskt.
Senast redigerad av Bitsocker 2014-03-13 kl. 22:07.
Citera
2014-03-13, 21:14
Medlem
Vad i hela världen är detta för absurd tråd?
Detta förutsätter att män måste ligga till varje pris
Jag knullar nog hellre en snygg prostituerad/eskort eller skippar ligga totalt än ditt alternativ.
Citera
2014-03-13, 21:17
Bannlyst
Vad händer isåfall med mannens förprogramering att ingen ska knulla med hans kvinna? Ska man bara bortse ifrån det? Har du verkligen tänkt igenom det här?
Citera
2014-03-13, 21:27
Medlem
markus120s avatar
Jag föredrar ärligt talat att köpa en regelrätt hora för en natt än att starta en relation med en inofficiell hora och skapa emotionella band med henne, dela med henne med andra män och ta hand om deras barn.

Män ska kunna vandra ensamma genom livet och ta vad de vill när de tycker att de behöver det, utan att slava för någon kvinna.

Ifall män idag är för snälla för att titta in i deras sanna mörker och finna vad de egentligen vill och behöver, så är mitt tips till dem att sluta vara snälla och sluta följa mammas och samhällets indoktrinerade svaga feminina värderingar.

Polyandri är förevigt en sämre lösning än sexköp, jag skulle ändå se sexköp som en sista utväg. Det bästa som finns är att veta att man kan överleva utan sex på något år om man så vill, även alfamän ska helst inte bli för besatta i erövringsleken. Ingen anledning att slava för ens egen biologi, viljan ska styrkas lite då och då.
Citera
2014-03-13, 21:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickey-mouse
Vad i hela världen är detta för absurd tråd?
Detta förutsätter att män måste ligga till varje pris
Jag knullar nog hellre en snygg prostituerad/eskort eller skippar ligga totalt än ditt alternativ.

Unga män idag har inte råd att betala för eskorter. Att inte ligga alls betyder 10+ år av att inte få ligga. Det är lätt att säga men efter 2 år har de flesta ändrat sig.
Citera
2014-03-13, 21:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Vad händer isåfall med mannens förprogramering att ingen ska knulla med hans kvinna? Ska man bara bortse ifrån det? Har du verkligen tänkt igenom det här?

De flesta män tänder på det. För att de är cuckolds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in