Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Men du har fortfarande ätit 3 glassar. Det gör ingen skillnad om du äter 3 glassar på 1 dag eller 1 glass 3 dagar i rad.
2) Det är samma upplägg det är 1 kvinna som lever med 2 män där männen försörjer kvinnan.
Jo, det gör det visst. Allting måste samverka om det ska ske samtidigt. Jag får inte plats med tre glassar i munnen, jag skulle inte tycka om att äta tre glassar samtidigt, och jag kanske inte skulle ha råd att köpa alla samtidigt. En kvinna har det enklare att tillfredsställa en man än att tillfredsställa tre män samtidigt.
"Alla tre blev kära" och ”Det är inte jag som har två. Det är alla som har två.” bestrider ditt påstående, eller missade du att formulera biten i din tes om att killarna måste älska varandra (som det står att dessa gör)? Dessutom så driver Linda-Marie ett eget företag och tjänar sina egna pengar, så det är inte ens nära samma sak som ditt upplägg om att kvinnan ska ge de båda männen "sex/relation" i utbyte mot försörjning.
Kan du läsa igenom dina egna argument och artiklar innan så att jag slipper slösa mer tid och energi på dig än vad jag redan gör?