2014-03-13, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Titta på kvinnans val, a) vara singel mamma/barnlös b) vara gift med 1 incel c) vara gift med flera incels och få bra betalt för det.

Kvinnor har fler, mycket bättre, alternativ än de som du väljer att räkna upp. Eftersom du påstår att du själv är en kvinna så borde du veta om att väldigt få av er är villiga att ägna sig åt polyandri, det borde jag inte behöva förklara för dig.
Citera
2014-03-13, 19:27
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Thai tjejen kommer troligen att vara en fd. prostituerad som kommer att lämna dem.

Kvinnor i Östeuropa är inte intresserade av incels det är en myt. De vill ha a) rika män (Polen, Rumänien) b) våldsamma män (Ukraina).

Det handlar ju i alla fall om någon slags prostitution då man betalar för ett förhållande och då spelar det ju mindre roll om kvinnan fortsatt arbetar som det i ditt föreslagna "förhållande". Jag är inte överdrivet förmögen, tjänar något över den normala medelinkomsten i Sverige och inte behöver jag leva i ofrivilligt celibat heller. Därmed inte sagt att jag kan få vilken tjej som helst. Jag är ganska ordinär med Svenska mått mätt alltså, och för mig finns det ingen anledning alls att gå med på den här typen av förhållande.
Citera
2014-03-13, 19:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Kvinnor har fler, mycket bättre, alternativ än de som du väljer att räkna upp. Eftersom du påstår att du själv är en kvinna så borde du veta om att väldigt få av er är villiga att ägna sig åt polyandri, det borde jag inte behöva förklara för dig.

Vilka alternativ? Det finns inte tillräckligt många bra män för alla kvinnor som vill ha en bra man. Då måste resten av kvinnorna välja mellan att vara ensamma och att ha en dålig man. Men om de kan välja att ha 2 eller 3 dåliga män är det en bättre deal.

Jag tror att många kvinnor skulle vara villiga att göra det.
Citera
2014-03-13, 19:32
Medlem
Babianens avatar
Citat: