Frågor till AFA:
1. Varför använder ni våld för att få människor att hålla käften i ett demokratiskt land?
2. Vissa har åsikter att man vill bevara demokratin och accepterar därmed att folk demonstrerar (polisen till exempel). De får utstå en hel del under era motdemonstrationer för att de "skyddar nazister". Så då ska även de som vill bevara demokrati och ser det som det finaste Sverige har också råka illa ut?
Märkt att många är kommunister i AFA och vänsterpartiet har ju också en historia bakom sig (kommunism).
Jag såg en lista på världens största massmördare genom tiderna. I den var 7 kommunister 1 fascist och 1 nazist. Där kommunister hade dödat flera 100milj+ (nazin dödade aprox 30 milj). Tankar kring det?
Era kriterier för att någon ska vara fascist eller nazist verkar inte vara så höga. Det kan räcka med att man skriver ett neutralt brev som jag gör nu. (Jag ogillar extremhögern minst lika mycket.) Detta gör att många oskyldiga blir anklagade, hotade, misshandlade etc.(=onödigt&oprovocerat våld?) Tankar kring det?
Hur höga är era värderingar av ett människoliv? Uppfattningen som jag har fått är att de är ganska låga även om ni står för många fina saker.
Det vore snällt om ni kunde svara på mina frågor och kanske göra min bild lite klarare?
Tack på förhand!