2014-03-11, 19:21
Medlem
homohabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twisterlove
Nå vad säger ni? Finns det en möjlighet att hela detta koncept med utomjordingar, reptillians, grays och arcturians bara är ren propaganda som sprids av amerikanska propaganda-maskiner så som NWO (new world order) för att skapa någon slags rädsla bland människor? Kanske kan vara någon slags cower-up för att eventuellt gömma teknologi för mänskligheten så att makthavare ska få någon slags ensamrätt på detta i framtiden?

Kanske få oss att inte resa oss upp mot makten, hålla oss i schakt.

Vadå propaganda ??

Finns ju tusentals bevis på deras existens så att inte tro på dem vore idioti!!
Citera
2014-03-11, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av homohabba
Vadå propaganda ??

Finns ju tusentals bevis på deras existens så att inte tro på dem vore idioti!!

Vilket fantastiskt och innehållsrikt svar du lämnade. Du gör verkligen ett bedårande intryck av kompetens som första intryck på detta forum. Jag applåderar din exakta och detaljrika beskrivning av det du försökte säga. Din förmåga att ordna så många olika bokstäver i begripliga rader för att forma meningar var extra imponerande.
Citera
2014-03-12, 07:58
Medlem
homohabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagon.Ister
Du har skrivit 12 inlägg på detta forum hittills och 2 av dem handlar om att du blivit analt våldtagen av andar, men det är allt.

Säg mig, vad är det jag skall ha blivit avundsjuk på här, av det som framkommit av ditt liv hittills?

Jag kan hacka din stjärt med Min telepatiska förmåga.
Minns du varelsen som våldtog dig varje natt förr?
Det var jag

Jag trodde visserligen det var en villig liten pojke jag hade astralsex med men nu när jag vet att det i själva verket var dig jag knullade och att du lämnades skräckslagen efteråt, så känns det faktiskt ännu bättre nu.

Dessutom har jag en kvantmekanisk firewall med reaktiv feedbackfunktion vilket innebär att om du försöker hacka datorn med telepati så kommer en stråle med energi skickas tillbaks till din hjärna och sedan koda om dina fortplantningsgener så att ditt första barn blir pedofil.

Jag skall nu dela med mig med en liten berättelse som hände mig för några år sedan.

Jag satt hemma en helt vanlig dag när jag i skyn såg något underligt. Så raskt som möjligt sprang jag ut och såg att detta var något utöver det normala.

Innan jag hann se vad detta ljus var stod jag öga mot öga med en främmande varelse. Jag blev rädd, och frågade * Vem är du? vart kommer du ifr.. ?*

Hen avbröt min fråga, greppade mig om höfterna och sade att hen älskade mig. (tydligen haft koll på mig länge)

Jag snäste åt henom och vände mig om för att gå därifrån, men innan jag hann veta ordet av tog hen ett stadigt tag runt min handled och drog mig tillbaks i en snurr. Mitt uppe i snurren möttes våra läppar. Mina kinder rodnade och för första gången i mitt liv kände jag och förstod vad människor menade med fjärliar i magen: är det det här som kallas kärlek ?

Jag slog henom men hen regerade med ett leende och gick därifrån. Jag traskade till min säng för att få en gnutta vila.

Det var natt när jag vaknade. Inkapabel till att somna om låg jag där i mitt rum, stirrandes i taket medans jag gick igenom dagens händelser.

Min vanliga vardag hade nu bleknat ur mitt sinne och åter igen såg jag mig själv ute på åkern bli kysst av en främmande varelse.
Jag kunde fortfarande känna denna varelses läppar tryckandes mot minaa och hens andedräkt låg kvar i min mun söt som nektar. Och mitt uppe i mina tankar avbröts jag av att jag kände mig själv växa styv.

Detta är inledningen till fortsatt kontakt med en för oss främmande varelse, skriver hen/henom för vet inte riktigt vad jag skall kalla dem, eller om det var hane eller hona. Gissar dock på hane
Citera
2014-03-12, 14:23
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Jag skall nu dela med mig med en liten berättelse som hände mig för några år sedan.

Jag satt hemma en helt vanlig dag när jag i skyn såg något underligt. Så raskt som möjligt sprang jag ut och såg att detta var något utöver det normala.

Innan jag hann se vad detta ljus var stod jag öga mot öga med en främmande varelse. Jag blev rädd, och frågade * Vem är du? vart kommer du ifr.. ?*

Hen avbröt min fråga, greppade mig om höfterna och sade att hen älskade mig. (tydligen haft koll på mig länge)

Jag snäste åt henom och vände mig om för att gå därifrån, men innan jag hann veta ordet av tog hen ett stadigt tag runt min handled och drog mig tillbaks i en snurr. Mitt uppe i snurren möttes våra läppar. Mina kinder rodnade och för första gången i mitt liv kände jag och förstod vad människor menade med fjärliar i magen: är det det här som kallas kärlek ?

Jag slog henom men hen regerade med ett leende och gick därifrån. Jag traskade till min säng för att få en gnutta vila.

Det var natt när jag vaknade. Inkapabel till att somna om låg jag där i mitt rum, stirrandes i taket medans jag gick igenom dagens händelser.

Min vanliga vardag hade nu bleknat ur mitt sinne och åter igen såg jag mig själv ute på åkern bli kysst av en främmande varelse.
Jag kunde fortfarande känna denna varelses läppar tryckandes mot minaa och hens andedräkt låg kvar i min mun söt som nektar. Och mitt uppe i mina tankar avbröts jag av att jag kände mig själv växa styv.

Detta är inledningen till fortsatt kontakt med en för oss främmande varelse, skriver hen/henom för vet inte riktigt vad jag skall kalla dem, eller om det var hane eller hona. Gissar dock på hane

Det där är ett påhitt/dröm och ingen annat. En dröm där du kom underfund med att du är fascinerad av utomjordingar. Om det ens finns 10% sanning i det jag precis läste så vore det helt otroligt. Men för att inte vi ska tycka du är en stor skojare, ta med dig en kamera nästa gång ni träffas och filma honom lite, vore intressant för oss normala att se. Dessutom dumförklarar du även oss som bara skrattar åt dina historier. Winwin för alla
Citera
2014-03-12, 15:10
Medlem
homohabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Det där är ett påhitt/dröm och ingen annat. En dröm där du kom underfund med att du är fascinerad av utomjordingar. Om det ens finns 10% sanning i det jag precis läste så vore det helt otroligt. Men för att inte vi ska tycka du är en stor skojare, ta med dig en kamera nästa gång ni träffas och filma honom lite, vore intressant för oss normala att se. Dessutom dumförklarar du även oss som bara skrattar åt dina historier. Winwin för alla

Jag skall ta med mig kamera nästa gång! Vet att min historia verkar uppdiktad men så är inte fallet.
Hen bad mig att inte ta kort men skall försöka övertala
Citera
2014-03-12, 15:16
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Jag skall ta med mig kamera nästa gång! Vet att min historia verkar uppdiktad men så är inte fallet.
Hen bad mig att inte ta kort men skall försöka övertala

Gör det så blir du en världskändis, vore fantastiskt spännande lycka till!
Citera
2014-03-12, 15:24
Medlem
homohabbas avatar
Citat:
Gör det så blir du en världskändis, vore fantastiskt spännande lycka till!

Antagligen inte, då folk letar fel på varenda bild/film. De kommer garanterat få det till fejk, trots mina starka bevis.
Citera
2014-03-12, 15:26
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Antagligen inte, då folk letar fel på varenda bild/film. De kommer garanterat få det till fejk, trots mina starka bevis.

Nejdå, gör det ordentligt så det inte ens går att tveka på!
Citera
2014-03-12, 15:52
Medlem
homohabbas avatar
Citat:
Nejdå, gör det ordentligt så det inte ens går att tveka på!

Ja, jag skall försöka så gott jag kan
Citera
2014-03-12, 16:10
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ja, jag skall försöka så gott jag kan

Härligthärligt väntar med spänning. Brukar ni träffas ofta eller är det hen som kontaktar dig?
Citera
2014-03-12, 16:24
Medlem
homohabbas avatar
Citat:
Härligthärligt väntar med spänning. Brukar ni träffas ofta eller är det hen som kontaktar dig?

Det är hen som kontaktar mig när dem passerar förbi solsystemet. Det är inte så ofta vi träffas, 1-2 gånger vart femte år
Citera
2014-03-12, 17:54
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Det är hen som kontaktar mig när dem passerar förbi solsystemet. Det är inte så ofta vi träffas, 1-2 gånger vart femte år

Vad för något färdas dom i ? Som nått som ser ut som ett tefat som man ser på film?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in