2014-03-10, 15:34
Medlem
Vurte3Ns avatar
Börjar dra ihop sig nu..

Någon som planerar ett precamp likt de förra året vid den lilla fotbollsplanen?

Då man förmodligen tar semester hela veckan är de ju nice och vara där några dagar innan för att suga in atmosfären!
Citera
2014-03-10, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Börjar dra ihop sig nu..

Då man förmodligen tar semester hela veckan är de ju nice och vara där några dagar innan för att suga in atmosfären!

Jag och kompisarna drar dit på måndagen hoppas vi syns då!
Citera
2014-03-10, 16:31
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikan123
Jag och kompisarna drar dit på måndagen hoppas vi syns då!

Läckert!! Kika pm.

OJ vilken grej jag fick höra om nyligen.

Arbetar på ett ställe här i stan med folk som känner de flesta här i stan. Och ryktet går att det är 2 jätte akter på gång, det sägs vara Eminem och Katy perry.

OBS!! detta är rykte jag hörde av kollega idag så ta det inte för allvarligt och häng ut mig som troll

Men visst fan vore det fett
Citera
2014-03-10, 17:00
Medlem
Citat:
Läckert!! Kika pm.

Arbetar på ett ställe här i stan med folk som känner de flesta här i stan. Och ryktet går att det är 2 jätte akter på gång, det sägs vara Eminem och Katy perry.

OBS!! detta är rykte jag hörde av kollega idag så ta det inte för allvarligt och häng ut mig som troll

Eminem - ja, Katy Perry, usch.

Eminem ryktena har ju funnits innan dom första banden blev släppta dock, men ja, det skulle vara mycket trevligt.
Citera
2014-03-10, 17:11
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Börjar dra ihop sig nu..

Asså njaaaeee va....... Ser mig själv som en positiv och optimistisk människa, och visst blir man vårrusig av detta underbara väder...

Men det där var väl lite väl överoptimistiskt va !??
Citera
2014-03-10, 17:56
Medlem
speccons avatar
Citat:
Läckert!! Kika pm.

Det låter helt vansinnigt, är personen någon som du tror skulle kunna ha mer info än mannen på gatan?

Hoppas på Eminem då, har ju köpt biljett nu pga förra släppet som var det fetaste någonsin!
Citera
2014-03-10, 19:30
Medlem
Skulle räcka med Eminem! Katy är inte mycket att hänga i granen! (Även fast hon ofta ser ut som en julgran eller en kristalsak..)
Citera
2014-03-10, 20:02
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Menade att det är betydligt fler artister i år som är mest kända för kidsen som lyssnar på p3 och topplistorna på Spotify. Och att festivalen generellt är mer mainstream, precis som wow och p&l. Förra året hade Bråvalla en inriktning som även riktade sig till folk som är 30+, något som är ovanligt för festivaler i Sverige, bortsett från Sweden rock. Menade som sagt inte att man måste anpassa sig för äldre åldersgrupper, men är besviken efter det fantastiska debutåret. Och tror inte det är bra för Skorpio att ändra på ett vinnande koncept. Vet att deras plan är att kompensera i år eftersom Stoxa gör uppehåll. Men har de otur kan de istället för att nästa år ha två lyckade festivaler, en stor som även riktar sig mot äldre, och en mindre som anpassar sig för yngre få en festival som inte riktigt vet vad den är och en annan som dör direkt.

vilka i år e mer kända för kidsen? ser ingen skillnad för utom att ironmaiden e för gamla gubbar
Citera
2014-03-10, 20:07
Medlem
ralleBbs avatar
Limp bizkit skulle kunna vara en möjlig bokning dom spelar på GMM på lördagen men torsda fredag e dom lediga
Citera
2014-03-10, 20:08
Medlem
enflaskavitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Har du sett honom live? väldigt stor skillnad jämfört med att bara lyssna spotify t.ex. tycker jag!

Låter nästan lite som Deadmau5. Om han nu håller samma standard på scen, then we're in for a treat

EDIT:
Efter att ha lyssnat på några fler låtar tar jag nog tillbaka mitt konstaterande men det kan säkert vara kul att se honom live, speciellt om ni nu placerar honom på en piedestal.
Senast redigerad av enflaskavitt 2014-03-10 kl. 20:13.
Citera
2014-03-10, 20:23
Medlem
naoshs avatar
Då reading & Leeds har släppt lite akter så strömmar set av besvikna i komentarfältet

Såg även att nero blev bokad ditt. Hoppas dom tar en sväng till brållis!
Citera
2014-03-10, 20:26
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enflaskavitt
Låter nästan lite som Deadmau5. Om han nu håller samma standard på scen, then we're in for a treat

EDIT:
Efter att ha lyssnat på några fler låtar tar jag nog tillbaka mitt konstaterande men det kan säkert vara kul att se honom live, speciellt om ni nu placerar honom på en piedestal.

Piedestal vet jag inte, men hans spelning på Emmaboda var enligt mig en av festivalens bästa (vilket iofs lika gärna kan ha berott på sinnesslaget i stunden, och inte själva musiken )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in