2014-03-10, 03:27
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakan13
Jag skrev aldrig att dom inte får vara där, men att det är konstigt att dom väljer att vara där med tanke på vilket område Möllan är. Lika lite som en grupp på 4-5 vänsterfolk åker till en av högerextremismens högborgar (vart det nu kan vara, inte så insatt) och säger typ 'shit, vi skulle bara ta en öl'.

Men nu snackar vi väl Nobes, eller där i kring? Nobes ligger på yttersta kanten av vad man kan kalla för möllan.
Som jag skrev tidigare huserar det mestadels lokalalkisar på Nobes, men besöks också flitigt av skins, punkare och diverse andra minoriteter som föredrar hak framför random möllanhäng.
Citera
2014-03-10, 03:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Quilty
Jag vet inte riktigt vad du pratar om men summan av kardemumman är att din polare nästan har haft ihjäl en person. Du verkar tro att brottsoffren var någon sorts militanta antifascister. Det finns inget som tyder på det. Om du kan visa på motsatsen så vore det av intresse för tråden.

Men det känns säkert jätteroligt att gotta sig i att vanligt folk nästan dör, fy fan vad vidrig du är.

Du tycker säkert att det är jättekonstigt att folk ogillar nassar. Fascinerande värld du lever i.

Jag utgår från att ditt labila psykfall till polare (som knappast är någon "vanlig kille", vad du än försöker påstå) och hans avskum till sällskap gick till attack först, vilket är sannolikt om vi ska vara riktigt jävla ärligt mot oss själva. Jag kan visserligen ha fel, men om Herr Shakalaka och hans pöbelkompisar var de som gick till angrepp kan jag väl säga att han antagligen fick vad han förtjänade. Du vet, om man inte vill bli biten är det brutalt efterblivet att stoppa hela jävla huvudet i lejonets mun.

För övrigt är du nog det första mupphjon som kallat mig "vidrig", så jag får väl gratulera dig. Du vinner ett helt lastbilsflak med cancerbesprutade bananer.
Senast redigerad av knaz_mongo 2014-03-10 kl. 03:35.
Citera
2014-03-10, 03:48
Avstängd
Ni måste föreställa er Möllan i Malmö. Hundratals/tusentals AFA och högskolekommunister har letat nazister och rasister i 20-25 år utan att någon dykt upp. Ä N T L I G E N hittade de några muppar på ett ölschapp som antagligen helt aningslöst satt sig på Nobes mitt emot gatan till miljonärsvänster och syndikalistaffären där de säljer lyx-sprayburkar till grafitti och trendiga T-shirts för över 300 spänn.

Nobes är bland de få ställen på Möllan som kulturmarxisterna inte kapat och vanligt locals-folk går till.

Sydsvenskan går genast ut att Torget blivit mindre tryggt??? Herrejävlar. Under de 20 år jag varit här har jag tappat räkningen på hur många väpnade rån det var bara i somras på bara på en 500meters sträcka på Ystadsgatan. Teatraliska journalister på Sydsvenskan ylar. Äntligen en "nazist" Alla som tror att vänstermupparna är snällare och godare än nazisterna har jävligt fel. Det är samma jävla slagskämpar och psykfall. Bara det att kommunisterna är ca tusen gånger fler, har medierna på sin sida och ironiskt nog är det dom som känner sig hotade.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2014-03-10 kl. 03:54.
Citera
2014-03-10, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Ni måste föreställa er Möllan i Malmö. Hundratals/tusentals AFA och högskolekommunister har letat nazister och rasister i 20-25 år utan att någon dykt upp. Ä N T L I G E N hittade de några muppar på ett ölschapp som antagligen helt aningslöst satt sig på Nobes mitt emot gatan till miljonärsvänster och syndikalistaffären där de säljer lyx-sprayburkar till grafitti och trendiga T-shirts för över 300 spänn.

Nobes är bland de få ställen på Möllan som kulturmarxisterna inte kapat och vanligt locals-folk går till.

Sydsvenskan går genast ut att Torget blivit mindre tryggt??? Herrejävlar. Under de 20 år jag varit här har jag tappat räkningen på hur många väpnade rån det var bara i somras på bara på en 500meters sträcka på Ystadsgatan. Teatraliska journalister på Sydsvenskan ylar. Äntligen en "nazist" Alla som tror att vänstermupparna är snällare och godare än nazisterna har jävligt fel. Det är samma jävla slagskämpar och psykfall. Bara det att kommunisterna är ca tusen gånger fler, har medierna på sin sida och ironiskt nog är det dom som känner sig hotade.

Nej det har dom inte, jag och många andra har festat och rört oss där MÅNGA gånger genom åren, knulla vänstertjejer, nitat turkar och hipsters och varit ganska tydlig med vad jag är för en. Jag Svensk välbyggd och stolt. Då sticker man ju ut som fan där.
Citera
2014-03-10, 04:10
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Som sagt.. Skador som feminister fick visar tydligt att det inte var 25vs6. Då har man knappast tid att stå runt och sparka en person i huvudet. Hela SvP historia luktar skit då det tog de mera en halva dagen att få fram denna version där modiga SvPare räddar sina kamrater.
25 rödingar anfaller de 6 nationalisterna. Det uppstår handgemäng och en av rödingarna åker i backen. Flera av natiinalisterna drar kniv och hugger rödingar. Rödingarna backar/flyr undan knivarna åt alla håll. Kvar på marken ligger en röding som blir söndersparkad av nationalisterna. Jag säger inte att det gått till på detta vis för jag har ingen fakta, men det är ett möjligt scenario. Så ditt påstående om att det skulle vara omöjligt stämmer inte.
Citera
2014-03-10, 06:47
Medlem
Om jag förstått det rätt anföll typ 25 stycken vänstersextreminster fyra svenska nazister och fick trots det storspö?

Efteråt gnäller dom för polisen och startar facebookdemonstrationer, vilka tuffingar. Ni kommer säkert lyckas stoppa fascismen.
Citera
2014-03-10, 06:53
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Om jag förstått det rätt anföll typ 25 stycken vänstersextreminster fyra svenska nazister och fick trots det storspö?

Efteråt gnäller dom för polisen och startar facebookdemonstrationer, vilka tuffingar. Ni kommer säkert lyckas stoppa fascismen.

Sex nazister, inte fyra!
Citera
2014-03-10, 07:03
Medlem
Snart är hela Malmös innerstad Möllan. Nobe är väl mer nobel än Möllan?
Räknas Dalaplan också som möllan? Gågatan?
Citera
2014-03-10, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
25 rödingar anfaller de 6 nationalisterna. Det uppstår handgemäng och en av rödingarna åker i backen. Flera av natiinalisterna drar kniv och hugger rödingar. Rödingarna backar/flyr undan knivarna åt alla håll. Kvar på marken ligger en röding som blir söndersparkad av nationalisterna. Jag säger inte att det gått till på detta vis för jag har ingen fakta, men det är ett möjligt scenario. Så ditt påstående om att det skulle vara omöjligt stämmer inte.

6 rödingar mot 6 frihetskämpar enligt kommunisten.
Citat:

Tillsammans med fem vänner gick han längs Kristianstadsgatan när gänget dök upp och enligt mannen betedde sig våldsamt mot andra på gatan.

– De var uppenbart där för att söka konfrontation. De kastade glasflaskor och hade knivar med sig, säger den skadade mannen.

Handgemäng uppstod och därefter ska han ha knivskurits av en man. ”Minst fem personer” ingick i samma grupp som knivmannen.
http://www.sydsvenskan.se/malmo/knivskuren-man-vid-mordforsoket-pa-mollan-de-kastade-glasflaskor/
Citera
2014-03-10, 07:09
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben

Hur många vänster sidan var vet jag inte. Vet bara att dessa nazister har retat upp helt andra organisationer än tuggumivänstern
Citera
2014-03-10, 07:20
Medlem
Windchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
SvP kommenterar nattens händelse i Malmö:

https://www.svenskarnasparti.se/2014/03/09/svp-kommenterar-nattens-handelse-i-malmo/

SvP är en samling drickare som inte ska tas på allvar. Givetvis så har dom en egen historia som går mot såväl media som polisrapportering. Var dom seriösa så hade de omedelbart tillsatt en utredning om vad som skett och endast skrivit det på sin hemsida. Då hade dom vunnit någon vecka i lugn och ro för att sedan kunnat ta ett moget beslut. Den texten de nu lagt ut är ungefär lika genomtänkt som ett klagomail till Telia skriven i affekt.

Drängar...
Citera
2014-03-10, 07:24
Moderator
v50s avatar
Mängder med OT raderat, tråden handlar om det aktuella fallet, allmänna diskussioner som inte berör den här händelsen får ni ta i andra trådar det är inte topic här.

/ Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in