2014-03-10, 01:08
Medlem
Quiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det står ju att han sett händelsen och bor på gatan. Är du dum i huvudet och kan inte läsa eller?

Det står att bor på gatan men inte att han/hon sett händelsen. Läs inlägget igen. Är inte helt dum i huvudet och jag kan läsa. Kan du det eller väljer du att tolka inlägget efter din egna världsbild? Flummigt i så fall.
Citera
2014-03-10, 01:08
Medlem
Citat:
Ja, jag har inget skäl att misstro en person som säger sig bo på den gatan.

Jag kollar själv på UFC varje gala, är det något konstigt med det? Klart man kollar på UFC, det gör säkerligen massor av nationalister.

Hahaha, jag förstår att man lätt får en skev världsbild om man utgår från att allt som skrivs av anonyma användare på Flashback är sanning.

Och det är lika troligt som att jag skulle ha åkt till Salem medan nassarna fortfarande försökte demonstrera där och ba "näe, men jag är i den här staden just den här dagen för att det är en fotbollsmatch på teve".
Citera
2014-03-10, 01:11
Medlem
FilosofenDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quilty
Det står att bor på gatan men inte att han/hon sett händelsen. Läs inlägget igen. Är inte helt dum i huvudet och jag kan läsa. Kan du det eller väljer du att tolka inlägget efter din egna världsbild? Flummigt i så fall.

Skunken hävdar faktiskt att han bevittnade något av händelsen. Exakt vad vet jag inte riktigt eftersom inlägget är rätt förvirrande i allmänhet.

Citat:
Ursprungligen postat av skunken1
Ksen vem som utdelar första slaget kan jag inte svara på men utifrån vad jag såg så var högerfolket i starkt underläge med tanke på hur mycket vänsterfolk där var jämfört med högerfolk.
Citera
2014-03-10, 01:12
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Det är alltså okej att nazister sätter en feminist i koma för "de är lika goda kålsupare"? Herregud.

Du vet ju ingenting mer om händelsen än någon annan och har bara utgått från partiska berättelser och partisk media. Kunde lika gärna varit tvärtom och det vet du mycket väl. Ger man sig in i politisk extremism och bråk i sådana sammanhang så är man inte ett oskyldigt litet stackars offer som ni vill få det till.
Citera
2014-03-10, 01:13
Medlem
8711s avatar
Citat:

Han skriver flera gånger att han sett delar av förloppet med att det var betydligt fler vänsterextremister bland annat. Nej, du kan uppenbarligen inte läsa hans inlägg. Det är precis det han skriver också, att såna som du är extremt lågbegåvade.
Citera
2014-03-10, 01:14
Medlem
Citat:
Du vet ju ingenting mer om händelsen än någon annan och har bara utgått från partiska berättelser och partisk media. Kunde lika gärna varit tvärtom och det vet du mycket väl. Ger man sig in i politisk extremism och bråk i sådana sammanhang så är man inte ett oskyldigt litet stackars offer som ni vill få det till.

Japp, det är ju solklart politisk extremism att vara med på feministiska evenemang på internationella kvinnodagen.

Med din dumma jävla logik är ju fan varenda sossetant i Sverige en politisk extremist.
Citera
Medlem
Aleopas avatar
Citat:

Okej, så jag som feminist ska alltså inte bli förvånad om nazisterna sätter en kniv i mig?
Varför ska jag ens behöva utsättas för nått sånt för jag tar ställning politiskt?
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Hahaha, jag förstår att man lätt får en skev världsbild om man utgår från att allt som skrivs av anonyma användare på Flashback är sanning.

Och det är lika troligt som att jag skulle ha åkt till Salem medan nassarna fortfarande försökte demonstrera där och ba "näe, men jag är i den här staden just den här dagen för att det är en fotbollsmatch på teve".

Försökte? Var otroligt lyckade evenemang varje år med mycket vackra fackeltåg och tills dom sista åren alltid en bra bit över 1000 personer. Det du snorunge.

Ni var ju visserligen där också, men åkte alltid i backen av polisen eller blev hemskickade med pendeln ni kom med Ni blev behandlade som ni förtjänade i Salem. Varje år.

Salem är ingen stad, det är en liten kommun. Din okunniga lilla skit.
Senast redigerad av 8711 2014-03-10 kl. 01:17.
Citera
2014-03-10, 01:17
Medlem
Quiltys avatar
Citat:
Han skriver flera gånger att han sett delar av förloppet med att det var betydligt fler vänsterextremister bland annat. Nej, du kan uppenbarligen inte läsa hans inlägg. Det är precis det han skriver också, att såna som du är extremt lågbegåvade.

Nej det gör han inte. Han skriver :

Citat:
Ursprungligen postat av skunken1
Kan vi inte bara konstatera att bägge sidor är lika goda kålsupare och lika iq-befriade.
Baserat på vad jag läst här, hört folk berätta samt mina egna erfarnheter då jag bott i malmö i snart 25år och är bosatt på nobelvägen vid hemmakväll (50m) från där incidenten skedde så är det mest troligt att vänsterfolket provecerade högerfolket med omogna glåpord och annat dom är bra på. högerfolket ger svar på tal, närmar sig vänstergruppen för att visa att dom inte backar varpå vänsterfolket inte vill va sämre och går mot högerfolket. sen vem som utdelar första slaget kan jag inte svara på men utifrån vad jag såg så var högerfolket i starkt underläge med tanke på hur mycket vänsterfolk där var jämfört med högerfolk.

Den dära showan ser inte ut att kunna göra en fluga förnär med sin pojkaktiga kropp som tycks likna en tunn liten 15åring.
Bara för att man åker på mest däng betyder inte det att man är mest oskyldig. Det kan helt enkelt va så att man påbörjar något som man helt enkelt inte kan avsluta och får på huvet. Var vid man har svårt att svälja sin stolthet att få på huvet utav dom som man avskyr mest av alla och måste framstå som offer.

Jag är varken höger eller vänster eller politiskt intresserad för den delen men jag tyckte verkligen mig se betydligt fler afa eller vad ni nu kallar dom än högerfolk.

Vari ligger din förstapersonsbetraktelse? Det stämmer ju helt enkelt inte. Men rätta mig gärna om jag har fel. Jag är som sagt intresserad av fakta i det här fallet, inte hokus-pokus-historier.
Citera
2014-03-10, 01:20
Medlem
FilosofenDeeps avatar
Citat:
Vari ligger din förstapersonsbetraktelse? Det stämmer ju helt enkelt inte. Men rätta mig gärna om jag har fel. Jag är som sagt intresserad av fakta i det här fallet, inte hokus-pokus-historier.

Hänvisar dig till mitt förra inlägg. Du har själv med det i ditt citat.
Citera
2014-03-10, 01:22
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Okej, så jag som feminist ska alltså inte bli förvånad om nazisterna sätter en kniv i mig?
Varför ska jag ens behöva utsättas för nått sånt för jag tar ställning politiskt?

Varför är din stackars feminist-kompis känd vänsterextremist i Malmö och har medverkat i massvis av såna sammanhang. Varför uttalar han stöd för grovt våld så länge det är mot "rätt" personer. Sparkar och slag mot ensamma och liggande. Det var ju vad han själv fick, så det är hans drömsamhälle tydligen.
Citera
2014-03-10, 01:24
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Varför är din stackars feminist-kompis känd vänsterextremist i Malmö och har medverkat i massvis av såna sammanhang. Varför uttalar han stöd för grovt våld så länge det är mot "rätt" personer. Sparkar och slag mot ensamma och liggande. Det var ju vad han själv fick, så det är hans drömsamhälle tydligen.

Han hade varit på 8e mars firande, han brännde inte Mein Kampf framför SD:s vallokaler. Ändå ligger han på intensiven just nu tack vare högerfolket som stack ner honom. Hatar högern kvinnors kamp för samma rättigheter så mycket att de ska dödas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in