Citat:
Mina frågor:
Brukar du själv berätta för dina älskare hur tillfredsställd du egentligen är av någon annan? Hur mycket bättre? Skönare? Finare? Välutrustade? Andra varit .. eller brukar du välja en annan approach?
Dessutom var ju ditt svar att du inte brukade göra det:
De kommer till dig för att du är tillgänglig och de kan tänka sig att vara otrogna. Det har inget att göra med att du fyller något viktigt behov hos dem.
En ledtråd i det borde vara att det är till sin flickvän/fru de går hem - det du har är inte tillräckligt för att få dem att stanna hos dig eller lämna och söka det du ger hos någon annan. Du är ett tidsfördriv - inget viktigt. Du har ramlat i samma fälla som så många andra prassel bara.. att tro att du är något speciellt i otrogna mäns liv..
Brukar du själv berätta för dina älskare hur tillfredsställd du egentligen är av någon annan? Hur mycket bättre? Skönare? Finare? Välutrustade? Andra varit .. eller brukar du välja en annan approach?
Dessutom var ju ditt svar att du inte brukade göra det:
De kommer till dig för att du är tillgänglig och de kan tänka sig att vara otrogna. Det har inget att göra med att du fyller något viktigt behov hos dem.
En ledtråd i det borde vara att det är till sin flickvän/fru de går hem - det du har är inte tillräckligt för att få dem att stanna hos dig eller lämna och söka det du ger hos någon annan. Du är ett tidsfördriv - inget viktigt. Du har ramlat i samma fälla som så många andra prassel bara.. att tro att du är något speciellt i otrogna mäns liv..
Förstår du skillnaden på att bli tillfredsställd och bättre tillfredsställd? Att berätta att man blir tillfredsställd ser jag som något man bör ljuga om, däremot är väl ingen intresserad av att höra hur mkt. den andra partnern är.
Men om det inte är viktigt med t.ex analt för dem. Varför har de det då med mig? Varför inte bara ta fittan, tömma och sen gå?
Klart de inte stannar kvar hos mig då jag för det första inte vill ge dom mer och det är deras tjej/fru de har känslor för och inte mig.
Vad får dig att tro att jag vill vara viktig i deras liv? Jag ville ha kuk, snacka emellan om de trodde att de skulle orka en omgång till annars visste de var dörren fanns.