2014-03-10, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mina frågor:
Brukar du själv berätta för dina älskare hur tillfredsställd du egentligen är av någon annan? Hur mycket bättre? Skönare? Finare? Välutrustade? Andra varit .. eller brukar du välja en annan approach?

Dessutom var ju ditt svar att du inte brukade göra det:

De kommer till dig för att du är tillgänglig och de kan tänka sig att vara otrogna. Det har inget att göra med att du fyller något viktigt behov hos dem.
En ledtråd i det borde vara att det är till sin flickvän/fru de går hem - det du har är inte tillräckligt för att få dem att stanna hos dig eller lämna och söka det du ger hos någon annan. Du är ett tidsfördriv - inget viktigt. Du har ramlat i samma fälla som så många andra prassel bara.. att tro att du är något speciellt i otrogna mäns liv..

Förstår du skillnaden på att bli tillfredsställd och bättre tillfredsställd? Att berätta att man blir tillfredsställd ser jag som något man bör ljuga om, däremot är väl ingen intresserad av att höra hur mkt. den andra partnern är.
Men om det inte är viktigt med t.ex analt för dem. Varför har de det då med mig? Varför inte bara ta fittan, tömma och sen gå?
Klart de inte stannar kvar hos mig då jag för det första inte vill ge dom mer och det är deras tjej/fru de har känslor för och inte mig.
Vad får dig att tro att jag vill vara viktig i deras liv? Jag ville ha kuk, snacka emellan om de trodde att de skulle orka en omgång till annars visste de var dörren fanns.
Citera
2014-03-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Jag dumpade nyligen en tjej trots att vi sex så ofta jag ville. Variation förnöjer.

Finns aldrig en garanti. Tror att om man ger killen det han vill ha så minskar chanserna, men det kan aldrig bli 100% säkert att han kommer stanna eller vara trogen.
Precis lika lite som det finns en garanti för att om man inte ger killen det sex han vill ha så kommer han vara otrogen.
Citera
2014-03-10, 00:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Förstår du skillnaden på att bli tillfredsställd och bättre tillfredsställd? Att berätta att man blir tillfredsställd ser jag som något man bör ljuga om, däremot är väl ingen intresserad av att höra hur mkt. den andra partnern är.
Men om det inte är viktigt med t.ex analt för dem. Varför har de det då med mig? Varför inte bara ta fittan, tömma och sen gå?
Klart de inte stannar kvar hos mig då jag för det första inte vill ge dom mer och det är deras tjej/fru de har känslor för och inte mig.
Vad får dig att tro att jag vill vara viktig i deras liv? Jag ville ha kuk, snacka emellan om de trodde att de skulle orka en omgång till annars visste de var dörren fanns.
För att de vill vara otrogna och du är tillgänglig - vad är det du inte förstår.
Citera
2014-03-10, 00:14
Medlem
Citat:
För att de vill vara otrogna och du är tillgänglig - vad är det du inte förstår.

Varför kör de analt och inte bara fittan med mig?
Vad är det DU inte förstår?
Varför erbjöd sig en av de att dumpa sin tjej och jag kunde få flytta in hos honom? Eller hade han tänkt köra ut mig när hans fantastiska tjej kom på besök? Varför hör han av sig fast jag inte varit tillgänglig på över ett halvår? Eller påstår du att det finns så få tillgängliga tjejer.
Citera
2014-03-10, 00:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varför kör de analt och inte bara fittan med mig?
Vad är det DU inte förstår?
För du är tillgänglig.

Citat:
Varför erbjöd sig en av de att dumpa sin tjej och jag kunde få flytta in hos honom? Eller hade han tänkt köra ut mig när hans fantastiska tjej kom på besök? Varför hör han av sig fast jag inte varit tillgänglig på över ett halvår? Eller påstår du att det finns så få tillgängliga tjejer.
Kom du ihåg det nyss?

Citat:

Och ja - det är finns fler kåta grabbar än kvinnor som lägger upp sig.
Citera
2014-03-10, 00:23
Medlem
hyphens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oantastlig
Blir du missledd av ditt porrtittande?

Nej, jag brukar kunna skilja på fakta och fiktion.
Citera
2014-03-10, 00:27
Medlem
Citat:
För du är tillgänglig.

Kom du ihåg det nyss?

Och ja - det är finns fler kåta grabbar än kvinnor som lägger upp sig.

Om analt är oviktigt skulle han väl någon gång av de ggrna han varit med mig struntat i det?
Japp.
Det tror jag säkert, men så få tjejer finns det inte som är kåta att han skulle behöva ha tag i mig trots att jag inte hört av mig på ett halvår.
Citera
2014-03-10, 00:32
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Finns aldrig en garanti. Tror att om man ger killen det han vill ha så minskar chanserna, men det kan aldrig bli 100% säkert att han kommer stanna eller vara trogen.
Precis lika lite som det finns en garanti för att om man inte ger killen det sex han vill ha så kommer han vara otrogen.

Oftast handlar det väl inte om just om att den mannen i förhållandet önskar sig analsex eller för den delen några riktigt avvikande sexuella aktiviteter. Stryper man dock tillflödet av sex som kvinna i ett förhållande av de skäl som anges av en del här, ja då ökar naturligtvis risken för att man får ett sämre förhållande på alla plan samt att mannen söker sig till någon annan som erbjuder det han vill ha. Inget konstigt i det.
Citera
2014-03-10, 00:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Om analt är oviktigt skulle han väl någon gång av de ggrna han varit med mig struntat i det?
Japp.
Det tror jag säkert, men så få tjejer finns det inte som är kåta att han skulle behöva ha tag i mig trots att jag inte hört av mig på ett halvår.

Den enkla sanningen är att när otrogen/kåt kille träffar på en tillgänglig kvinna tar han i allmänhet tillfället i akt att ligga. Att han återkommer och brukar dina hål säger mer om din tillgänglighet än dina kvaliteter. Du är kravlös och tillgänglig - det är alltså inget kvitto på hur du är i sängen.
En man/partner som börjar berätta om hur mycket bättre andra är i sängen riskerar att stänga den där dörren - för att inte tala om att det skulle framstå som jäkligt udda i sig.

Du och din nuvarande har alltså varit ett halvår - där ser man - tyckte det var prat om fem år.

OM nu en man skulle ha hört av sig efter ett halvår så säger det fortfarande inte så mycket - mer än att det var ett hastigt påkommet minne hos dig - och att han tydligen fortfarande hoppas på att du är just tillgänglig.
Citera
2014-03-10, 00:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Oftast handlar det väl inte om just om att den mannen i förhållandet önskar sig analsex eller för den delen några riktigt avvikande sexuella aktiviteter. Stryper man dock tillflödet av sex som kvinna i ett förhållande av de skäl som anges av en del här, ja då ökar naturligtvis risken för att man får ett sämre förhållande på alla plan samt att mannen söker sig till någon annan som erbjuder det han vill ha. Inget konstigt i det.
Måste jag ha missat, vem har pratat om det? Och vilka skäl har angetts? Varför skulle de inte vara godtagbara - tänker lite att vill den ena inte har sex så lär ju den andra inte kunna tjura eller hota sig ur det, då måste det finnas bättre vägar att gå.
Citera
2014-03-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS

Min tanke har alltid varit att det beror på hur viktig just denna sexuella aktivitet är.
Om vi tar mig till exempel.
Om jag är med en kille som inte vill ha analt med mig, då kommer inte vårt förhållande funka. Har lämnat en kille för det innan. Så om denna aktivitet är viktig för en person som analt är för mig då är det större risk för otrohet eller att man gör slut.
Om däremot killen inte vill binda mig, vilket är något jag kan tänka mig göra som variation men inget jag behöver, då skulle förhållandet fortsätta som vanligt.
Citera
2014-03-10, 00:50
Medlem
Citat:
Den enkla sanningen är att när otrogen/kåt kille träffar på en tillgänglig kvinna tar han i allmänhet tillfället i akt att ligga. Att han återkommer och brukar dina hål säger mer om din tillgänglighet än dina kvaliteter. Du är kravlös och tillgänglig - det är alltså inget kvitto på hur du är i sängen.
En man/partner som börjar berätta om hur mycket bättre andra är i sängen riskerar att stänga den där dörren - för att inte tala om att det skulle framstå som jäkligt udda i sig.

Du och din nuvarande har alltså varit ett halvår - där ser man - tyckte det var prat om fem år.

OM nu en man skulle ha hört av sig efter ett halvår så säger det fortfarande inte så mycket - mer än att det var ett hastigt påkommet minne hos dig - och att han tydligen fortfarande hoppas på att du är just tillgänglig.

Ja, men varför behöver han just det hålet, som han sagt till mig är viktigt men som du påstår att han ljuger om?
Fortfarande: Det handlar inte om att berätta om att den andra är bättre utan att den är bra/ok.
Intresse i 5 år, vi har inte varit monogama i ett halvår(iaf. inte jag) utan först senaste tiden vi blivit mer tighta.
Den mannen har försökt i över ett halvår utan resultat för jag inte vill ha honom. Han har hört av sig minst en gång i månaden och inte fått svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in