2014-03-09, 23:42
Medlem
tjenaretjenares avatar
Är denna S*ow*n extremist själv eller?
Citera
2014-03-09, 23:43
Medlem
Quiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nu får du faktiskt sluta med svamlandet och istället ta till dig den information som finns tillgänglig.

"– Jag trodde först att det var några fulla människor, det är ju inte ovanligt. Men sedan hörde jag människor skrika "nassesvin" och glas krossas. Jag tittade ut genom fönstret och såg en grupp på kanske 12-20 människor jaga en grupp nazister nedför gatan", säger Marcel som dessutom framträder med bild.
http://www.expressen.se/kvallsposten/marcel-vacktes-av-knivdadet-i-malmo/

Som sagt, jag tittade på fel sändning.

Hade inte sett den artikeln. Bra jobbat att ta fram en källa. Men artikeln säger inte så mycket om händelseförloppet och dina teorier förblir substanslösa och precis lika troliga som min egen teori. Skillnaden är att jag markerar att det är en teori medan du köper det som en absolut sanning. Så, sluta med svamlandet själv och håll dig till fakta istället.

Genuin fråga till dig: Är det fullständigt otänkbart att nazisterna anföll feministerna? I så fall, varför?
Senast redigerad av Quilty 2014-03-09 kl. 23:47.
Citera
2014-03-09, 23:43
Medlem
Quiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare

Det har inte presenterats något trovärdigt som tyder på detta.
Citera
2014-03-09, 23:44
Medlem
menfrassedås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
På en pub i Möllan under en feministiskt demonstration.. En pub som också ligger mitt emot en syndikalistiskt lokal. Joo.. Helt av misstag så hamnade de där.. Var de idioter?

Du menar alltså att vem som helst i det fria(?) Sverige inte skulle få besöka vilken som helst pub utan att be feministerna om lov först?
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Försöker nazisterna här inne på riktigt få det till att nazistsvinen inatt var på platsen för att kolla på någon jävla UFC-show? Bor någon av nazisterna ens i närheten av området?? Min vilda gissning är ju snarare att nazisterna åkt land och rike som vanligt för att samlas någonstans där man ska gå till attack.

Får man inte titta på UFC? Alexander Gustafsson är väldigt populär. Jag tittar alltid på UFC. Menar du att det är något konstigt, bara för att du själv inte har det intresset och satt och runkade hela kvällen?
Citera
Medlem
Hibernaculums avatar
https://twitter.com/Nazispotting/status/442647790154711040/photo/1
Citera
2014-03-09, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
De fakta som har framkommit visar ju tydligt på att det är vänsteraktivister som har angripit högeraktivister och attacken gick fel. Det där vittnet Marcel sa ju klart och tydligt att en större grupp människor jagade "nazister".
Ja, så är det alltid. Så var det i Halmstad med. Rödingarna maskerar sig och beväpnar sig för att attackera nationalister, och när det inte går som de tänkt dig så tjuter de över de hemska "nazzzzisterna" som attackerar kvinnor, barn, krymplingar och 300-åriga tanter med diabetes och grön starr.

Citat:
Ja, han är en ledande "vänsterextremist" från Malmö som väldigt ofta är med på så kallade "motdemonstrationer" mot nationella evenemang, där skitvänstern samlas för att kasta flaskor och grejer. Som tidigare länkats här i tråden gillar han också politiskt våld - gärna i grupp mot ensamma liggande individer och det finns också något klipp där han hoppar på en polisbil.

Showan Ebati heter han på Facebook.
Citera
2014-03-09, 23:45
Medlem
Quiltys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
http://www.expressen.se/kvallsposten/marcel-vacktes-av-knivdadet-i-malmo/

Skrattar Du nu? Kom igen, berätta för oss!

Jag tyckte artikeln var intressant. Men händelseförloppet förblir okänt. Vittnet betraktade ett gäng människor som jagade ett annat gäng. Det förtäljs inte vad som föregick detta. Jag skrattar inte alls, händelsen är tragiskt och jag blir ledsen när det sitter folk och drar politiska poänger när någon kunde ha förlorat sitt liv. Ni är fan otäcka.
Citera
2014-03-09, 23:46
Medlem
Jag tycker förklaringarna från båda sidor verkar relativt ologiska och nöjer mig därför med förklaringen att båda sidor var ute efter bråk och de fick vad de var ute efter.

Nazisterna valde plats för att eventuellt bråka och när vänstern fick nys om att nazisterna var där gick de dit för att bråka. Så inga vinnare men en jävla massa förlorare. Som vanligt, godnatt!
Citera
2014-03-09, 23:46
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibernaculum
https://twitter.com/Nazispotting/status/442647790154711040/photo/1

Vad är problemet och vad är dom så chockade över?

Kanske bara är för tillfället, men är han känd på något sätt eller vad då?
Citera
2014-03-09, 23:47
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quilty
Det har inte presenterats något trovärdigt som tyder på detta.

Har dock sett filmklipp där han hoppar på polisbilar och liknande vid demonstrationer, eller för den delen stått och skrikit en massa andra saker vid tillställningar och detta är mindre trevliga saker. Men jag är inte den som dömer folk och det kanske är ett litet känsligt läge att diskutera kring saken. Jag tror dock inte denna S*aw*n är lika hederlig som den stackars afrikanska fadern var som blev misshandlad för ett halvår sedan.
Citera
2014-03-09, 23:48
Medlem
8711s avatar
Citat:
Jag tror dock inte denna S*aw*n är lika hederlig som den stackars afrikanska fadern var som blev misshandlad för ett halvår sedan.

Vad har det med saken att göra? Han misshandlades väl av andra utlänningar och det saknar helt koppling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in