2014-03-09, 23:25
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Många här inne ljuger medvetet.

http://www.expressen.se/kvallsposten/marcel-vacktes-av-knivdadet-i-malmo/

Skönt att du då kan berätta rent objektivt kan berätta vad som hände under kvällen och vad som förledde till att en man blev allvarligt knivskuren samt några andra blev skadade?
Citera
2014-03-09, 23:26
Bannlyst
Noterar att UFC-galan som de var på plats för att titta på ägde rum 23:15 - 02:25. Jag antar att de mest var intresserade av den svenske killen. Vid vilken tid ska vänsterattacken ha ägt rum?
Citera
2014-03-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hibernaculum
Fast detta är ju ett sammanträffande av gudsnåde om man skall tro på din egna teori. Detta var sannerligen en planerad attack gentemot en fredlig demonstration vars syfte var att få ett stopp på mäns våld mot kvinnor. Att begripa sig på 6 stycken feminister och legitimera denna attack genom att hänvisa till en facebook-status är helt befängt.

Jag legitimerar ingenting. Det är lustigt hur du får ut det ur min text. Jag blir lika tillfredsställd när en nasse får stryk. Jag är bara intresserad av vad som verkligen hände och har till skillnad från dig inte svalt det som skrivs i media.
Citera
2014-03-09, 23:27
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nationalisterna var alltså på plats för att titta på UFC-galan. Vid vilken tid avslutades denna?

TV-sändningen av galan slutade cirka 23.00.

Citat:
Noterar att UFC-galan som de var på plats för att titta på ägde rum 23:15 - 02:25. Jag antar att de mest var intresserade av den svenske killen. Vid vilken tid ska vänsterattacken ha ägt rum?

Det stämmer inte. Alexander Gustafsson avslutade sin match strax innan 23.00, detta på grund av att tidigare matcher hade gått snabbare än beräknat, och därför började inte Gustafssons match klockan 23.00 som var den schemalagda tiden. TV-sändningen av galan slutade alltså cirka 23.00.
Senast redigerad av Mr.Mayhem 2014-03-09 kl. 23:30.
Citera
2014-03-09, 23:28
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quilty
Men du sa att personen var "organiserad vänster". Jag undrar vart personen är organiserad. För du hittade väl inte på det?

Ja, han deltar ju uppenbarligen i demonstrationer och umgås med grupper av vänsterextremister. Han är med i en vänstergrupp som försöker infiltrera fotbollsklubbars supportergrupper bland annat.
Citera
2014-03-09, 23:29
Medlem
http://www.expressen.se/kvallsposten/marcel-vacktes-av-knivdadet-i-malmo/

"– Jag trodde först att det var några fulla människor, det är ju inte ovanligt. Men sedan hörde jag människor skrika "nassesvin" och glas krossas. Jag tittade ut genom fönstret och såg en grupp på kanske 12-20 människor jaga en grupp nazister nedför gatan."
Citera
2014-03-09, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
TV-sändningen av galan slutade cirka 23.00.
Du har rätt. 23:15 närmare bestämt. Jag tittade på fel sändning.
http://www.tv.nu/p/14030821002315tv4sport?popup=true

Citat:
"– Jag trodde först att det var några fulla människor, det är ju inte ovanligt. Men sedan hörde jag människor skrika "nassesvin" och glas krossas. Jag tittade ut genom fönstret och såg en grupp på kanske 12-20 människor jaga en grupp nazister nedför gatan."
Vittnesmålet ovan stödjer ju onekligen nationalisternas tes.
Citera
2014-03-09, 23:30
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibernaculum
Skönt att du då kan berätta rent objektivt kan berätta vad som hände under kvällen och vad som förledde till att en man blev allvarligt knivskuren samt några andra blev skadade?

Det motsäger allt som rödingarna här spekulerat och ljugit om här. Vittnet bör kunna ses som en objektiv källa, även om han ser röd ut och oroar sig över nazister. Detaljer i händelseförloppet kan jag dock inte dela med mig av eftersom jag inte har några sådana uppgifter.
Citera
2014-03-09, 23:30
Medlem
Citat:

Nobes stänger kl 1
Citera
2014-03-09, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Nobes stänger kl 1
Ja som sagt, jag kollade på fel sändning. Den där svenske "The Mauler" deltog höll på till 23:15.
Citera
Medlem
Hibernaculums avatar
Citat:

Finns det någon anledning varför man väljer en pub som är ytterst nära en syndikalist möteslokal? Speciellt när en av dem gripna för det grova våldsbrottet är bosatt i Tågarp
Citera
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Du har rätt. 23:15 närmare bestämt. Jag tittade på fel sändning.
http://www.tv.nu/p/14030821002315tv4sport?popup=true

Jag missade detta inlägg, därav min redigering i det förra. Detta inlägg är helt korrekt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in