2014-03-09, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Haha, måste vara ett skämt då det skulle passa vänsterns agenda för bra. Men visst, finner stor humor i om det är sant och presenterar du mer tillförlitlig information om det så lyssnar jag.

Senast igår gick säpo ut med att svenska nazisterna i Ukraina inte utgjorde något hot vid hemkomst:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5803984

Som sagt.. Du får väl vänta lite. Så får du se att det är sant.
Citera
2014-03-09, 13:12
Medlem
morirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Källa?
Det är bekräftat från många håll.
Citera
2014-03-09, 13:13
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morir

Ja känner många i SvP och ingen kan bekräfta att de stämmer.
Citera
2014-03-09, 13:14
Medlem
Avitalls avatar
Citat:

Jag säger inte att du har fel men om det nu finns många källor, kan du hänvisa oss till den mest trovärdiga.

Tack
Citera
2014-03-09, 13:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Ja känner många i SvP och ingen kan bekräfta att de stämmer.
Vi får väl invänta att Straybullet kommer in i tråden, han brukar ha god koll.
Citera
2014-03-09, 13:16
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstJunger
Hur mycket "vanlig vänster" drar runt med Syndikalisterna sent en Lördagskväll?

Ingen aning, men nu var det ju inte bara syndikalister så vet inte hur relevant den kunskapen är.
Citera
Medlem
postkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
En är Carlss** som har just kommit tillbaka från hans äventyr i Ukraina.

Andreas antar jag då, tidigare ledare för nsf malmö samt helsingborg. Hoppas han döms till ett långt fängelsestraff
Citera
Medlem
roskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Svara på frågorna istället om du kan istället för att tramsa bort det, själv tar jag avstånd från våld totalt istället för att förespråka det som du verkar göra.

Du gör ditt bästa för att inte förstå märker jag. Vad jag skrev var att jag inte har något emot att två våldsbenägna falanger förgör varandra. Detta så att vi andra kan fortskrida med vår demokratiska vardag långt ifrån det kollektiva tvång båda dessa grupper vill sätta oss under.

Förstår du nu eller ska jag rita en bild och faxa över?
Citera
2014-03-09, 13:17
Medlem
morirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkran
Andreas antar jag då, tidigare ledare för nsf malmö samt helsingborg. Hoppas han döms till ett långt fängelsestraff
Yep. Han lär få betala för detta.
Citera
2014-03-09, 13:20
Medlem
Kan någon tala om för mig om de högerextrema brukar störa demonstrationer? Kärrtorp är enda gången jag vet där högerextrema har gått till attack.

Annars så är det ju våldsvänstern som skall vara på plats och "visa sitt missnöje" med allt och alla. Det är ju också våldsvänstern som står och skriker och kastar, hoppar på polisbilar, slår polishästar osv!
Jag är ärligt talat jävligt trött på dessa snorungar som förstör och demolerar i samhället. Kostnaderna det innebär med vandalisering, enorma polisuppbåd, rättegångar, sjukhuskostnader osv, osv för att dessa skitungar ska få tala om vad de tycker.
Om ex vis SD, SVP och andra fått genomföra sina demonstrationer utan dessa galningar som skall dit och störa, så hade det ju inte hänt ngt av ovanstående.
Det finns andra sätt än att vandalisera och knivhugga för att visa vad man tycker.
Citera
2014-03-09, 13:20
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Yep. Han lär få betala för detta.

Om det inte bedöms som självförsvar.

P.S.
Väntar fortfarande på en trovärdig källa ang SVP killen.
Citera
2014-03-09, 13:23
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosken
Du gör ditt bästa för att inte förstå märker jag. Vad jag skrev var att jag inte har något emot att två våldsbenägna falanger förgör varandra. Detta så att vi andra kan fortskrida med vår demokratiska vardag långt ifrån det kollektiva tvång båda dessa grupper vill sätta oss under.

Äntligen talar du någorlunda tydligt, detta inlägg är glasklart vad du vill få fram medan dina andra inte är det. Däremot skrev du inte alls "jag inte har något emot att två våldsbenägna falanger förgör varandra" i inlägget jag citera. Däremot är du uppenbarligen fortfarande en våldsförespråkare själv och det borde du kunna stå för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in