Citat:
Ursprungligen postat av
rattvisaebra
Fast nu är du fel ute, jag menade inlägget från den knivskurne på Facebook, inte inlägget här på FB, på Facebook försvarade han i varje fall våld mot liggande.
Ja, och? Det var båda inläggen jag syftade på. Ja, han försvarade det och differentierade i samma inlägg fotbollsvåld från politiskt våld. Förstår inte vad det är du inte tycker går ihop? I UM:s facebookinlägg skriver de ju även att rasister och nazister ej accepteras. Ditt andra inlägg angående att du inte trodde att "vanliga människor" inte rör sig i dessa kvarter på natten är ju också högst skrattretade och bevisar att du överhuvudtaget aldrig varit i Malmö. Möllan ligger för fan mitt i centrum och väldigt många uteställen ligger där.
Ok om man är emot vänsterextremism eller till och med föredrar högerextremism. Men föredrar man nazism för vänsterextremism bör man ta en rejäl titt över sitt liv. Särskilt om man samtidigt ifrågasätter vilket motiv nazisterna hade när de, knivbeväpnade, befinner sig nära en hbtq-demonstration kl 00.30.