2014-03-07, 21:13
Bannlyst
Mer av samma? Killarna som gjorde detta är inte Karlsson på Volvo men inga som lever på att deala. Jag som g.a kåkfarare vill INTE kalla dom för vill mer än vad dom ÄR Blöjtjyvar.

Dom ser ut som BAD BoYS men dom är egentligen 3 killar som gillar att vara tuffa utan att dom är det eller kriminella vänner. Jag tror att dom fått vänner I DAG på kåken men det är en annan sak.

Ska jag lägga en bild? Nej det finns på ALLA 3

https://www.realisten.se/2013/12/30/andreas-johansson-domd-for-mordet-pa-
Citera
2014-03-07, 22:25
Medlem
John-Waynes avatar
Jag har följt detta fall sedan dag 1, och kommit fram till följande... Tre fega svinpälsar som försöker fria sig själva genom att gömma sig bakom vårt rättssystem där man hellre skall fria än fälla har nu kommit till vägs ände. Eran tid är ute, nu skall rättvisa skipas.. Trots ni är ena fega råttor som inte vill/vågar stå för vad ni gjort skall ni nu få betala ert pris... Först med ett fängelse straff sedan med ett evig ångest för vad ni gjort... För tro mig... Det här kommer att förfölja er resten av livet... Och det straffet hoppas jag skall i slutänden förtära er! Dock tror jag inte morot svinet har något samvete, utan där tror/hoppas jag att han kommer att få betala högsta priset att efter att efter ha få suttit och ruttna i fängelse genom en vendetta som är 10 gånger värre än han utsatt Ida för få lämna jordelivet dom den fega usling han är!
Tack o hej! Ps. Det kändes skönt att få skriva av sig. Ds.
Citera
2014-03-08, 01:13
Medlem
Disasterbators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosihuset
Förmodligen någon som lever i verkliga livet istället för att gömma sej bakom nicknamn på nätet och är beredd att ge människor en andra chans.
Eller hur. Det lutar inte åt att någon med hakkors i pannan har anställt honom för att rulla korv på lokala bensinmacken.
I verkliga livet fyller en sån som DB bara en enda funktion. Fjärrvärme.
Citera
2014-03-08, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaosihuset
Förmodligen någon som lever i verkliga livet istället för att gömma sej bakom nicknamn på nätet och är beredd att ge människor en andra chans.
Nu har han ju inte gjort en felparkering utan faktiskt deltagit i ett mord och ett mordförsök, på den lilla ett och ett halftåringen. Vakna för i helvete
Citera
2014-03-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewina
Nu har han ju inte gjort en felparkering utan faktiskt deltagit i ett mord och ett mordförsök, på den lilla ett och ett halftåringen. Vakna för i helvete

Har han? så du sitter på info som ingen annan har? vart har du sett att DB har deltagit i detta? Vakna upp själv, myto!
Citera
2014-03-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magneticsystem
Har han? så du sitter på info som ingen annan har? vart har du sett att DB har deltagit i detta? Vakna upp själv, myto!
Det finns tydligen vittnen som har mycket information varför träder dom inte fram när dom vet så mycket????
Citera
2014-03-08, 23:35
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Mer av samma? Killarna som gjorde detta är inte Karlsson på Volvo men inga som lever på att deala. Jag som g.a kåkfarare vill INTE kalla dom för vill mer än vad dom ÄR Blöjtjyvar.

Dom ser ut som BAD BoYS men dom är egentligen 3 killar som gillar att vara tuffa utan att dom är det eller kriminella vänner. Jag tror att dom fått vänner I DAG på kåken men det är en annan sak.

Ska jag lägga en bild? Nej det finns på ALLA 3

https://www.realisten.se/2013/12/30/andreas-johansson-domd-for-mordet-pa-
Killarna som gjorde detta är en som mördade kvinnan och två som hjälpte mördaren att forsla bort hennes kropp.

Vad är det du inte förstår?
Citera
2014-03-08, 23:36
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Kan vittna om en trött, lågmäld och sliten AJ med påsar under ögonen under sista förhandlingsdagen.
Såg han ångerfull ut?
Citera
2014-03-08, 23:40
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vbg1972
Verkar ju som att FH;s advokat vill ha det till att Morot ljuger om telefonanvändandet. Det verkar också som att det blivit tjafs, advokater emellan, ang detta i rättssalen.
Skönjer man en viss bitterhet från FH;s sida av att ha blivit indragen av Morot i den här soppan
Jag har inte kunnat följa rättegången alls, hur märktes det? Om detta utspelade sig, så förvånar det mig inte.
Citera
2014-03-09, 04:20
Medlem
Citat:
Har du missat Fup och att det varit rättegång där DB faktiskt dömts för detta.
Dags att vakna själv själv kanske.
Citera
2014-03-09, 09:25
Medlem
Citat:
Nu vet jag verkligen inte under vilken sten du har krupit fram under.. faktum är ju att asen redan är dömda.. idiot
Citera
2014-03-09, 10:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewina
Nu vet jag verkligen inte under vilken sten du har krupit fram under.. faktum är ju att asen redan är dömda.. idiot
Språkbruket höjer inte stämningen i tråden, precis. Man ska betraktas som oskyldig tills man dömts i domstol och domen har vunnit laga kraft. Ingen dom har vunnit laga kraft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in