2014-03-08, 23:59
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Tur att han bara var tvungen att ta ett då. (Här är lite äkta trauma... om du pallar: Tank)

Well..
2014-03-09, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
Well..
Bara att se Matt Hamill vs Jon Jones om du vill se på rejält nasty match i UFC. Finns av någon underlig anledning inte tillgänglig genom UFC fightpass, hittade iaf inte den när jag kollade .
2014-03-09, 00:02
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Nej. Han bryter inte. Det är ett försök att inte tala så mycket på västmanländska.

Snack! Hur låter västmanländska?
2014-03-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Fan va jag diggar Louis J. Gaudinot keps har en likadan

Jo han gör mkt reklam!

Vet inte om jag skulle anse att träningen är så mkt jobb även fast d lär vara jävligt jobbigt! men finns fan inget roligare förutom att tävla då

Ska väl vara att hålla kosten då

Så fotbollsspelare "jobbar" bara när dom kör matcher?, Fast dom tränar varje dag.
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Bara att se Matt Hamill vs Jon Jones om du vill se på rejält nasty match i UFC. Finns av någon underlig anledning inte tillgänglig genom UFC fightpass, hittade iaf inte den när jag kollade .

Vill man se något riktigt nasty ska man väl kolla in tuf säsongen när Rashad och Rampage cochar! om jag inte mins fel spräcker "skallen" på honom så man ser benet och mattan ser ju ut som man nyss har slaktat ett djur på

http://www.youtube.com/watch?v=KualL-hRGQ4
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Så fotbollsspelare "jobbar" bara när dom kör matcher?, Fast dom tränar varje dag.

Som sagt tror inte det tycker det är speciellt tråkigt att gå o träna...
2014-03-09, 00:06
Medlem
Citat:
Vill man se något riktigt nasty ska man väl kolla in tuf säsongen när Rashad och Rampage cochar! om jag inte mins fel spräcker "skallen" på honom så man ser benet och mattan ser ju ut som man nyss har slaktat ett djur på

http://www.youtube.com/watch?v=KualL-hRGQ4

Den där hade jag helt missat, vill minnas att de hypade upp en KO i någon TUF förra året också, kommer dock inte ihåg hur allvarlig den sedan visade sig vara.
2014-03-09, 00:09
Medlem
Citat:
Som sagt tror inte det tycker det är speciellt tråkigt att gå o träna...

Kanske det men tränar man inte i detta jobb så åker man på spö.
2014-03-09, 00:10
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Snack! Hur låter västmanländska?
Gnälligt och "rakt". Inget speciellt "sväng" i orden, "tråkig" "dialekt". västmanlandsborna kallar det rikssvenska.
2014-03-09, 00:11
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Den där hade jag helt missat, vill minnas att de hypade upp en KO i någon TUF förra året också, kommer dock inte ihåg hur allvarlig den sedan visade sig vara.

Var väl den här: http://www.youtube.com/watch?v=bhfKZS6aSEs

Man har även hypat en i den kommande Penn vs Edgar-säsongen som ska vara ännu värre.
2014-03-09, 00:14
Bannlyst
minns när man tittade på något som hette Ultimate Fighting och hur alla pissade på det för folk "dog" där.

nu när allt blivit mesigare och kallas för MMA har det blivit någon slags hipstertrend.

precis som man ser alla premier league bögar heja på sina random topplag skrällde Gustafssons jävla namn på facebook idag.

när kommer denna trenden dö ut tro?
2014-03-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Var väl den här: http://www.youtube.com/watch?v=bhfKZS6aSEs

Man har även hypat en i den kommande Penn vs Edgar-säsongen som ska vara ännu värre.

Ah, det var den jag tänkte på. Hur många TUF säsonger har de egentligen igång just nu, blir rent yr av att försöka hålla reda på dem . Blir kanske att titta för att se vissa avsnitt om de kan erbjuda något speciellt, men oftast på TUF så spolade jag bara fram till fighterna...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in