Hahaha, har varit ute på balkongen och hört grabbar vråla i en lägenhet "Gustavsson, Gustavsson, Gustavsson!!" Och undrade vad in helvete det var frågan om, då kollar man FB och får svaret
Dana White sa just att Gustafsson är up next mot vinnaren av Jones vs Teixeira, man ska inte skrika allt för högt innan det faktiskt är bokat, men det låter lovande!
Alltid känts som om Alex blivit utan bonusar, men nu fick han en mot Jones och två här, riktigt kul!
Nu tror jag inte för en sekund att någon från UFC ens funderar på att lägga en LHW-titelmatch i Sverige, det blir Las Vegas, men om man skulle leka med tanken så hade nog Tele 2 Arena varit mer lagom.
Nej det tror inte jag heller men det hade varit riktigt kul! Aldrig varit och sett kampsport live förut och den kommande *hoppas* Gustafsson vs Jones matchen hade ju varit ett bra sätt att förlora den oskulden på
Senast redigerad av benne 2014-03-08 kl. 23:39.
För en annan som är lite färsk på det här. Blir nästa fight för Alex titelmatchen i höst? Eller kommer han gå matcher däremellan eller hur fungerar det?
Skrek och hoppade i soffan gjorde jag i alla fall. Underbart!