2014-03-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
Jag har all respekt för de tävlande och deras skicklighet. Därför kan jag väl tycka att man borde minimera riskerna för de som tävlar i sporten. Ett oväntat knä som tar illa kan ju i princip punktera en fighters karriär genom hjärnskador.

Fast var ska du dra gränsen? Om du drar den där kommer du aldrig få någon TKO/KO eftersom det innebär hjärnskador i olika utsträckning.
2014-03-08, 23:22
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benne
Globen skulle ju kännas bättre tycker jag, lite mer passande för kampsportsspektakel. En MMA-fight skulle väl aldrig kunna dra 50 000 åskådare i Sverige

Nu tror jag inte för en sekund att någon från UFC ens funderar på att lägga en LHW-titelmatch i Sverige, det blir Las Vegas, men om man skulle leka med tanken så hade nog Tele 2 Arena varit mer lagom.
2014-03-08, 23:23
Medlem
Eight08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeexX
Ja jävlar va många läsare det var här! Kul att se!

Vikingingång > vikingknä > viking-gnp > vikingroar

Jag är i extas. Helt underbart!

Den här kommentaren gjorde mig så jävla tårögd Var bara tvungen att skriva det!
2014-03-08, 23:24
Medlem
Ass.Parades avatar
Fantastiskt! Fan vad kul om han kunde knocka Jon Jones, det hade varit något! Jon Jones är mycket skicklig dock och var faktiskt bättre än Alex överlag när de möttes.
2014-03-08, 23:25
Medlem
Cincinnatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Fast var ska du dra gränsen? Om du drar den där kommer du aldrig få någon TKO/KO eftersom det innebär hjärnskador i olika utsträckning.

Bra fråga som jag inte kan svara på. Det var bara en reflektion kring en av få MMA-matcher jag sett.
2014-03-08, 23:26
Medlem
Huckelberryfins avatar
Hade vart lite roligt och kaxigt av Alex och gått in med Dan Hardys låt England belongs to me!
2014-03-08, 23:26
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Det där är vackert man blir för fan tårögd!!! hoppas bara det kan bli titelmatch i Sverige nu

Skulle säga att det inte är en chans att de lägger Jones - Gustafsson i Sverige.. Om Gustafsson vinner den matchen däremot så skulle ju nästa utmanare som inte är lika högprofilerad som Jones kunna få gå matchen i Sverige
2014-03-08, 23:27
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 496
Vart kan man se presskonferensen och när tror man den kan börja?
http://www.ufc.com/media/fight-night-london-post-presser
Själva konferensen har ej börjat än men streamen är live i alla fall
2014-03-08, 23:27
Medlem
Länk till presskonferensen:
http://www.ufc.tv/video/ufc-fight-night-post-event-press-conference-gustafsson-vs-manuwa
2014-03-08, 23:28
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Skulle säga att det inte är en chans att de lägger Jones - Gustafsson i Sverige.. Om Gustafsson vinner den matchen däremot så skulle ju nästa utmanare som inte är lika högprofilerad som Jones kunna få gå matchen i Sverige

Näe det är nog sant! men Gustafsson kommer slakta johnny boy i deras retur
2014-03-08, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 496
Vart kan man se presskonferensen och när tror man den kan börja?

Hittade själv http://mmajunkie.com/2014/03/watch-ufc-fight-night-37-post-fight-press-conference-on-mmajunkie-at-6-p-m-et/
2014-03-08, 23:30
Medlem
Huckelberryfins avatar
Gus fick två bonusar fan va fett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in