Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Du behöver inte titulera mig.
Det går naturligtvis inte att svara på, så jag vänder på frågan. Hans fru ger honom alibi, trots att de reste hem tillsammans och kom hem med en timmes mellanrum. De är oense om allt de gjorde den kvällen. Anser du att han är övertygande avförd?
Ja, jag anser det. Trots det du anför här ovan med frun.
Inte hade han med tjejens död att göra. Tjejen som han haft sån skön och "farlig"
otrohetssex med.
Inte smög han sig ut i nattens mörker med en blodspruta i näven och bröt upp bakluckan
till KJ:s bil och planterade offrets blod där på några små ställen.
Jag hade gärna sett de där synnerligen omdebatterade sms:en från VB som raderades i hans
mobil återskapade ty jag tror att de hade ett innehåll som än mer bundit den dömde
vid sin skuld. Jag erinrar mig att Mr Fold var inne på detta också tidigare idag.
Och därför ligger det inte direkt i försvarets intresse att få fram dem om det gått.
Mot bakgrund av detta faktiska förhållande att mannen ifråga är fullständigt avförd ur
mordutredningen så ter det sig onekligen bra beklämmande att somligt folk fortsätter att
hänga ut honom på det sätt som sker på ett offentligt forum som det här.
Hur kul kan det vara för en oskyldig människa? Att utpekas gång efter annan som
tänkbar styckmördare? Det är ett ohyggligt sammanhang som hans namn förknippas med.
Tänk att själv behöva utstå sånt här som helt oskyldig?
Och absolut ingenting ger vid handen att han eller hans fru på något enda sätt har med detta
rysliga mordfall att göra.