2014-03-05, 03:07
Medlem
csts avatar
Försökte mig på premiär lädersulpremiär igår men det var fan sandlåda på varannan gata. Okej om det vore ett jämnt grustäcke men det är förbannat obekvämt att trampa på en sten vartannat steg.
Citera
2014-03-05, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinek
Tack för snabb respons och koden, hur skulle du säga att de ter sig till udda kavaj samt ullbyxor? En klassisk oxfordsko äger jag faktiskt redan och känner ett behov av ett par brogues.

Det bör fungera.
Citera
2014-03-05, 12:51
Medlem
Pörrs avatar
Citat:
Tack för snabb respons och koden, hur skulle du säga att de ter sig till udda kavaj samt ullbyxor? En klassisk oxfordsko äger jag faktiskt redan och känner ett behov av ett par brogues.

Vill du ha ett par skor med brogue rekommenderas ytterligare ett par Oxford från mig. De du länkade är rätt svårburna.
Citera
2014-03-05, 13:49
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ska du bära dem till kostym så krävs som sagt något sobrare. Nästintill gula skor med öppen snörning fungerar bättre i skogen.
Citera
2014-03-05, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marten-
Det bör fungera.

Jag tittade lite väl snabbt på skorna innan. Skulle kanske satsa på att pat brogueoxfords istället.
Citera
2014-03-05, 15:15
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Jag tittade lite väl snabbt på skorna innan. Skulle kanske satsa på att pat brogueoxfords istället.
Såg nu att det inte bara var kostym som var akruellt. Dock tycker jag fortfarande att de där är på tok för lantliga. Något mörkare, brunt med stängd snörning kommer garanterat se bättre ut.
Citera
2014-03-05, 15:17
Medlem
sineks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Ska du bära dem till kostym så krävs som sagt något sobrare. Nästintill gula skor med öppen snörning fungerar bättre i skogen.

Citat:
Ursprungligen postat av Pörr
Vill du ha ett par skor med brogue rekommenderas ytterligare ett par Oxford från mig. De du länkade är rätt svårburna.

Citat:

Tack för er respons! Detta får mig definitivt att tänka om. Har ni några förslag i samma prisklass som är ett par Oxford med brogue?
Citera
2014-03-05, 15:24
Medlem
Citat:
Tack för er respons! Detta får mig definitivt att tänka om. Har ni några förslag i samma prisklass som är ett par Oxford med brogue?

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=453

Dessa, kanske?
Citera
2014-03-05, 16:50
Medlem
Arne Perssons avatar
Fick idag mina RM Williams Craftman Bruna (chestnut) i Känguruskin. Helt fantastiska mjuka och följsamma! Sitter verkligen som en "handske". Nu är min RM samling fn komplett. Har sedan tidigare 1 par svarta Blaxland Yearling.

http://forumbilder.se/DC5LK/1bild-4
Citera
2014-03-05, 22:37
Medlem
Beerzuuls avatar
Citat:
Loake Strand
Loake Buckingham
Meermin

För att nämna några.
Citera
2014-03-06, 23:36
Medlem
sineks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beerzuul
Loake Strand
Loake Buckingham
Meermin

För att nämna några.

Citat:
http://www.herringshoes.co.uk/produc...d=6&shoeid=453

Dessa, kanske?

Stort tack till er alla, fastnar direkt för Buckingham, förmodligen för att namnet påminner om öarna. Så otroligt lättande att få tips gällande där jag är okunnig på när det gäller ekipering. Tack än en gång.
Citera
2014-03-07, 09:33
Medlem
kebabsvarvs avatar
Citat:
Stort tack till er alla, fastnar direkt för Buckingham, förmodligen för att namnet påminner om öarna. Så otroligt lättande att få tips gällande där jag är okunnig på när det gäller ekipering. Tack än en gång.
Det är en trevlig sko, kom ihåg att capital-lästen är rätt rymlig. Jag som har lite smalare fötter får gå ner en storlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in